Majandusministeeriumis on valmimas eelnõu, mis sunnib sõidujagamisteenust pakkuvaid ettevõtteid teenuse eest vastutama. Taxify hoiatab, et seaduse jõustudes lõpetatakse sõidujagajate tegevus Eestis, kirjutab Postimees.
Eesti riik on võtnud nõuks kuulda võtta mitme huvigrupi nõudmisi ning panna sõiduvahendajad vastutama selle eest, et ükski nende juht ei pakuks enam teenust ilma puhta tausta, korras auto ning õigesti makstud kindlustusmakseteta.
“Võimalikuks tagajärjeks on ühe vajaliku ja innovaatilise transpordimeetodi väljasuretamine ning olulised sotsiaalsed kõrvalmõjud. Muudatus võib oma praegusel kujul viia mitte ainult hobisõitjate, vaid ka osakoormusega taksoveoteenust osutavate juhtide kadumiseni Eesti transporditurult,” seisab Taxify kaasasutaja Martin Villigi pöördumises muudatuse eestvedajale, majandusminister Kadri Simsonile.
“Infoühiskonna teenuse osutajale ei tohi panna kohustust jälgida teavet, mida ta vaid edastab või millele juurdepääsu pakub, nagu ka ei tohiks talle panna kohustust otsida ebaseaduslikku tegevust näitavaid fakte ja asjaolusid,” lisas Villig.
Seni on kõik kohustused jäänud taksojuhtide kanda – neil peab olema taksoveoluba, sõidukikaart, teenindajakaart ja nad peavad hoolitsema kindlustusmaksete ja riiklike maksude tasumise ning klientide hea teenindamise eest.
Samas on süsteemis ilmnenud mitmeid probleeme, näiteks puuduvad maksuametil piisavad hoovad, kontrollimaks maksude tasumist, ning samuti on mures kindlustusettevõtted, kellel puudub arusaam sellest, kas masinaid kasutatakse erasõitudeks või muu hulgas ka äritegemiseks.
Uudistetoimetus
Kõik õige ei olenormaalne et iga tegelinski võib osutada Takso teenust taxiy vahendusel.Tuleb teha takso kindlustus ja mitte nii sama lihtsalt raha tasku toppida ja maksud maksmata jätta.
Ammu oleks aeg turult kaduda
Täitsa nõus!
Ma hakkan nüüd ise oma žigulliga taksot sõitma ning võtan Gunnari endale kaardilugejaks kaasa.
Küll ikka eestlased on uhked oma saavutuste üle. Aga see, et maailmas on palju suuremaid n-ö lihttaksode firmasid nagu Uber, sellest ei kõssa keegi.
Taxify’d ei tuntagi laiemalt mujal maailmas, võite ise järgi proovida. Eestlastena arvame, et ilma Taxify äpita ei oleks maailm enam endine. Nagu alati, me eksime ja kõvasti.
minu meelest on sirge näide kuidas riik tahab lihtsalt raha ! Kah asi et inimesed taksot sõitsid..teenisid natukenegi lisa ehk.. riik lihtsalt laseb oma inimeste peale kõrge kaarega sest riigikogus vaja vb palka tõsta.
Isegi Egiptuses kasutasin Taxify teenust ja oli üli mugav ja kiire..odav !
Huvitav mitu õnnetust on juhtunud taxify autodega? Võibolla mitte ühtegi. See on väga mugav ja vajalik teenus. Muudatusi heades asjades tuleb teha nii, et ei tekiks ettearvamatuid kõrvalmõjusi kuni teenuse kadumiseni. Kui üks inimene teenib veidi- rõhutan veidi!!! lisaraha ja teine saab restoranist koju või taksoga kiiresti tööle kui oma sõiduk on remondis, mis selles halba on?
Mõte
olen Mimmiga samal arvamusel, et see läheb Kogulastele. Ega neid kõiki enam tagasi valita, vaja kompensatsiooni maksta. Huvitav, miks nad end sinna iga hinna eest niiväga topivad. See kompensatsiooni maksmine on liiast. Siin kutsuks küll rahvast tänavatele: plakatile- kompensatsioonid lõpetada ja Kogu liikmed poole võrra vähemaks. Teleris paistab sageli millega nad tegelevad. Palun ära kustuta seda ära!
Ära muretse, varsti kaob SH anonüümne kommenteerimine ja siis kaob ka kustutaja töökoht.
Ja ma veel arvasin, et SH oli enne kallutatud. :)
Räägitakse, et sellest SH-i kustutajast pidavat peagi uulitsapühkija saama.