Tallinna–Kuressaare–Tallinna lennuliinil toimus läinud aasta jooksul 632 reisi. Ära jäi aasta jooksul neli lendu ning kavandatud reiside teenindamise protsent oli 99,4. Reisijaid lendas aasta jooksul 18 101 ja 19-kohalise lennuki keskmine täitumuse protsent oli 75.
Mis puutub aasta viimasesse kuusse, siis tingisid detsembri ilmastikuolud hulgaliselt Kärdla lendude tühistamisi. Samuti tõi detsember reisijate hulga vähenemise Kuressaare lendudel.
Tallinna–Kuressaare–Tallinna suunal tehti detsembris 51 lendu. Reisijaid lendas Kuressaare suunal 1354 ja lennuki keskmine täitumuse protsent oli 70.
Ma ootaks nüüd “no nii” viginat, et lennuliiklus tuleks lõpetada.
Millal järgmist vedajat Tallinn-Kuressaare-Tallinn liinile välja kuulutatakse?
Kui oleks reaktiivmootoritega lennuk oleks ka rohkem reisijaid. Kindel.
Järgmine on purilennuk – roheline energia !
Makse ikka tasub “maksta !
Reaktiivmootoriga lennukeid 30-70 istekohtadega pole just väga palju. Reaktiivmootoritega lennuki ülalpidamine on kallis ning see nõuab rohkem kütust. Üks ametnik ütles, kui tehti hange kehtetuks,et sellise lennukiga Kuressaarde keegi lendama ei hakka. Samas pole minu arvates mõtet,et Nordica tahab tuua liinile 70kohaline lennuk. Isegi busse(v. a Lux) ei saa talvel täis. Arvestades, et suvel on 90% täituvus ja talvel mõndadel lendudel on 2-3 reisijat pole liini teenindada sellise lennumasinaga jätkusuutlik.Ärge siis ka oodake, et hind samaks jääb ning lisaks on see meeletu rahapõletamine riigi poolt. Kui opereerimine Nordicale anda ja kui läheb täituvus väikeseks võib Nordica lihtsalt ühenduse katki jätta. Sellisele liinile arvestades reisijate kasvu sobiks just 30-50 kohaline lennuk.