Swedbanki automaat jättis kliendi rahata (9)

Auriga keskuses asuv Swedbanki sularahaautomaat võttis küll raha sisestanud kliendilt kupüürid vastu, kuid katkestas siis rikke tõttu töötamise.

Ettevõtja Aive Laanemets sai tagasi küll kaardi, kuid sisestatud raha kontole ei jõudnud. Juhtunu järgselt üleeile kohe pangaga ühendust võtnud Laanemets sai jahmatuse osaliseks, kui kuulis, et tema raha tagasisaamine võib aega võtta kuni 10 päeva. Eile pärastlõunaks polnud raha arvele veel laekunud.

Swedbanki kommunikatsiooni valdkonnajuht Liidia Kaljundi ütles, et automaatide rikkeid tuleb ikka ette. Seda eriti siis, kui masinasse satuvad võõrkehad või on tegemist kortsus, katkiste või kulunud rahatähtedega. See oli olnud põhjuseks ka üleeilse juhtumi puhul. Tema sõnul sai automaat korda tunniga. Kliendi raha osas toimub menetlus, mida püütakse läbi viia võimalikult kiiresti.
“10 päeva on maksimaalne juhtumi menetlemise aeg, reeglina kantakse raha kliendi kontole paari tööpäeva jooksul,” lausus Kaljundi.

Kaljundi soovitab klientidel sularahaautomaadi juures raha alati eelnevalt üle lugeda. See kinnitab nii summat kui aitab ka tähelepanu pöörata võimalikele võõrkehadele ja kulunud või kortsus rahatähtedele.

Print Friendly, PDF & Email