Auriga keskuses asuv Swedbanki sularahaautomaat võttis küll raha sisestanud kliendilt kupüürid vastu, kuid katkestas siis rikke tõttu töötamise.
Ettevõtja Aive Laanemets sai tagasi küll kaardi, kuid sisestatud raha kontole ei jõudnud. Juhtunu järgselt üleeile kohe pangaga ühendust võtnud Laanemets sai jahmatuse osaliseks, kui kuulis, et tema raha tagasisaamine võib aega võtta kuni 10 päeva. Eile pärastlõunaks polnud raha arvele veel laekunud.
Swedbanki kommunikatsiooni valdkonnajuht Liidia Kaljundi ütles, et automaatide rikkeid tuleb ikka ette. Seda eriti siis, kui masinasse satuvad võõrkehad või on tegemist kortsus, katkiste või kulunud rahatähtedega. See oli olnud põhjuseks ka üleeilse juhtumi puhul. Tema sõnul sai automaat korda tunniga. Kliendi raha osas toimub menetlus, mida püütakse läbi viia võimalikult kiiresti.
“10 päeva on maksimaalne juhtumi menetlemise aeg, reeglina kantakse raha kliendi kontole paari tööpäeva jooksul,” lausus Kaljundi.
Kaljundi soovitab klientidel sularahaautomaadi juures raha alati eelnevalt üle lugeda. See kinnitab nii summat kui aitab ka tähelepanu pöörata võimalikele võõrkehadele ja kulunud või kortsus rahatähtedele.
Nii juhtus ka minul kuigi kupüürid olid korralikud ja kontrollitud ja pea kümme päeva läkski enne kui see raha kontole tagastati.Erakordselt pikk aeg eriti siis kui see juhtub olema inimese viimane raha.
aitab vaid raha kupüüride ükshaaval kontole/automaati panek – siis häire korral on hetkeline häving vaid see üks kupüür … ja veel aparaati panemata sularahaga annab mujal vast edasi toimetada/elada
Jah aga kui sul on kahesaja eurone kupüür ja siis soovid seda sisestada kas lähed siis vahetad enne kahekümnesteks,et viga vältida.Siis sa jäädki sinna aparaadi taha neid toppima.
Kellele seda aega niipalju on? Pangad hoiavad ainult igalt-poolt raha kokku, et kasum suureneks ja Rootsi emapankadesse rohkem Eesti rahva raha kantida ja meite lollpoliitikud lubavad sellel kõigel sündida!
Samasugune juhus oli mul SEB pangas! Reklaam on, et inimsõbralik ja kliente armastav ja ei tea mida veel, aga lahtiolekuajad lähevad järjest hullemaks. Lisaks ju enam kontorites ka sularahaga ei tegelda! No mida kuradit! Mis pangad ei tegele sularahaga? Hoiame kokku tellerite palga arvelt, sest see ju nii suur kulu mitme miljonilise kasumi juures! Röövlid on nad, ei midagi muud! Miks riik sellel toimuda laseb? Mingi automaat ei asenda inimest! Noor inimene veel saab hakkama, aga vanem! KRDile see Eesti ITiootsuse riik ja kogu panganduse süsteemid!
Kus on see Eesti “mingi” jutt nüüd, et pangaautomaadid ei tohi kaarte täielikult sisse neelata? Nemad hoiavad kokku “jälle” inimeste arvelt! Nii kui kaart unub masinasse, mida ka paljudel on juhtunud, siis mine ja telli uus!
Pank on kinni õhtul juba viiest, kaart sees jne Teate küll seda jama! Mine linnapääle sulli laenama vms!
Kui kunagi said aasta jooksul lausa boonust selle eest, et sinu raha laekus panka ja olid tema klient, siis nüüd nööritakse sind iga ülekande eest, võetakse mingi peale sunnitud paketi eest lisatasu, kui sul läheduses oma panga automaati ei ole ja võtad teise panga automaadist raha välja, siis topelt nöör kaela, kui laenu tahad saada, siis sunnitakse sulle sada kokkuvõttes rohkem maksvat kindlustust peale jne jne jne … vot teile meite poliitikuid, kes ka rahvast “hoolivad”, ning lasevad teid nöörida! Targem oleks kogu raha sullis ilma maksudeta tööandjalt kätte nõuda ja ei ole minu asi, kas ta selle pealt mingeid makse maksab või ei! Pensionifondid ja töötuskindlustus on ju mõtetus kuubis!
See on sigadus tõesti, et pank on, aga rahaga pole seal midagi teha!
Muudkui jookse masinate vahel nagu koer, kliendi mõnitamine pigem, kui hea teenindus.
Võtke rahulikult! Aeg tiksub sularahavaba ühiskonna poole. Siis jäävad ära ka igasugu masinasse toppimised. Muidugi – kohe tekivad uued aga see juba teine teema. Seniks nautige neid võimalusi, mis on….
muidugi 10 päeva – rahaga teenib pank ju kasumit
mida kauem tema käes seda tulusam talle
mis tal inimesest