Kes on süüdi, et moslemid Euroopa naisi vägistavad? (13)

PROTEST: Foto on tehtud 2016. aasta alguses, kui paljudes Saksamaa linnades protestiti moslemite vägivalla ja võimude soovimatuse vastu midagi kardinaalset ette võtta. Ühel meeleavaldusel kandis Šveitsi päritolu skandaalne performance-kunsti viljeleja Milo Moire plakatit tekstiga “Austage meid! Me ei ole saakloomad, seda isegi siis mitte, kui me oleme alasti!”.
IBTIMES.CO.UK

Euroopa naised on ise süüdi selles, et moslemid neid vägistavad. Sellist vaatenurka pooldavad viimasel ajal demokraatlike riikide mitmed poliitikud ja tähtsad riigiametnikud, kes püüavad seadusega pahuksisse sattunud moslemeid rehabiliteerida. Ameerika veebiväljaanne American Thinker kirjutab, et eriti hästi on see tendents täheldatav praegu, mil lääneriikidesse saabub üha enam islamiusulisi migrante.

Selle aasta 14. oktoobril söötsid seitse islamiusulist migranti Saksamaal Freiburgis ühes öölokaalis noorele sakslannale narkootikume. Seejärel vägistasid nad tütarlapse läheduses asuvas pargis.

See tüdruk jäi vähemalt ellu. Nädal varem oli analoogne juhtum aset leidnud Itaalias. Seal moslemid kõigepealt vägistasid ohvrit ja seejärel tapsid ta.

Freiburgi politseiülem Bernhard Rotzinger jäi neid kuritegusid kommenteerides napisõnaliseks ja ilmutas isegi mõnevõrra küünilisust. Ajakirjanikele ütles ta järgmist: “Me ei saa anda kodanikele igaks elujuhtumiks täielikku julgeolekutagatist. Võin vaid soovitada järgmist: ärge tarvitage alkoholi ja narkootikume, sest just see muudab teid äärmiselt haavatavaks.”

2016. aasta uusaastapidustuste aegu puhkes suur skandaal Kölnis, kus riiki sisserännanud islamiusulised mehed ahistasid seksuaalselt tuhandeid saksa naisi. Seda kommenteerides käitus Kölni linnapea Henriette Reker täpselt samamoodi nagu Freiburgi politseiülem. Ta kutsus naisi üles muutma oma käitumist. Samas ei öelnud ta midagi moslemite kohta. Sellest võis järeldada, et linnapeal ei olnud neile midagi ette heita…

Poliitiline korrektsus

Reker ütles: “Edaspidi peavad naised ja tütarlapsed olema paremini kaitstud, et säärane asi enam kunagi ei korduks. See tähendab, et nad võivad ka tulevikus jalutada, lõbutseda ja elust rõõmu tunda. Kuid nad peavad olema paremini ette valmistatud, eriti lähenevaks Kölni linna karnevaliks. Selleks avaldab linnavalitsus internetis soovitusi. Kui naised on need tähelepanelikult läbi lugenud, on nad ka massiüritusteks paremini ette valmistatud.”

American Thinker kirjutab, et säärased nõuanded alkoholitarbimise osas ja soovitused, kuidas õrnem sugu peaks avalikes kohtades käituma, et endale mitte üleliia tähelepanu tõmmata, oleksid ehk igati põhjendatud ja mõistetavad, kui need poleks tehtud olude sunnil. Praegu tunduvad need aga kuidagi võltsid ja kohatud.

8. novembril ilmus Saksa ühes juhtivas päevalehes pikem artikkel eelpool mainitud Freiburgi juhtumi kohta. Selles märgitakse, et rõhuasetus preventiivsetele meetmetele on üldjoontes igati tervitatav. Paraku näitab see samas, et Saksa ametivõimud ja ka mitmed ajakirjandusväljaanded ei soovi möönda elementaarset tõsiasja – kogu selle katastroofi peamine põhjus on Saksamaad viimastel aastatel tabanud rändekriis. “Ent poliitkorrektsus sunnib kõrgeid riigiametnikke panema vastutust asetleidnud kuritegude eest ohvritele, st naistele, mitte aga proua Merkeli külalistele,” kirjutab leht.

Mitte üksnes Saksamaal

See pole muidugi esimene kord, kui võimuorganid süüdistavad moslemi meeste sooritatud seksuaalkuritegudes naisi. Ja muidugi pole see iseloomulik vaid Saksamaale, jätkab American Thinker.

Näiteks mõni aeg tagasi ründas neli islamiusulist Viinis bussi ootavat 20-aastast noort naist. Moslemid peksid ohvri julmalt läbi, kiskusid teda juustest ja andsid selgelt mõista, et nende [islami] kultuuris blondiine ei ole. Austria politsei aga, selle asemel, et kuritegu uurida, soovitas naisel juukseid värvida!!!

Naine ise ütles ajakirjanikele: “Alguses olin ma hirmunud, nüüd on minus aga tekkinud viha. Ametivõimud ütlesid mulle, et pärast kella kaheksat õhtul ei peaks naised tänavatel üleüldse üksinda liikuma. Seejärel soovitati mul juuksed tumedamaks värvida ja mitte riietuda liiga väljakutsuvalt. Nii anti mulle kaudselt mõista, et osaliselt olen ma ise juhtunus süüdi. See oli kohutav solvang!”

Oslo ülikooli sotsiaalse antropoloogia õppejõud Unni Wikan on siiralt veendunud, et norra naised on osaliselt ise süüdi, et neid mõnikord vägistatakse. Põhjus olevat selles, et islamiusulised mehed peavad norra naiste riietumismaneeri väljakutsuvaks. Professori arvates ei pea lääneriikidesse sisserännanud moslemid kohanema lääne kultuuri normide ja tavadega.

Professor Wikan: “Norra naised peaksid aru saama, et me kõik elame multikultuurses ühiskonnas ja seega tuleb meil kõigil muutunud olukorraga lihtsalt kohaneda.”

Kui nii, kuidas siis ikkagi mõista feministide väidet, et naine on vaba inimene, kes võib käituda ja riietuda, kuidas soovib, isegi väljakutsuvalt ja kõlvatult? Ja kuidas mõista feministide viha nende Euroopa valgete meeste vastu, kes on naiste seksuaalset ahistamist õigustanud nende väljakutsuva riietuse ja käitumisega? Paistab, et need feministlikud seisukohad tänapäeva läänemaailmas moslemi meeste suhtes ei laiene.

Kas vastus on ajaloos?

Et leida vastust küsimusele, miks ikkagi moslemi mehed lääneriikides seksuaalkuritegusid toime panevad, teeb American Thinker väikese põike ajalukku. Selgub, et juba islami tekke ajal 14 sajandit tagasi levis moslemite seas äärmiselt negatiivne suhtumine Euroopa naistesse. Nende arvates käitusid kristliku maailma naised väga kõlvatult. See kehtis isegi kloostris elavate nunnade kohta.

Raymond Ibrahim on Ameerikas sündinud ajakirjanik ja teadlane, kelle eriala on araabia maade ajalugu. Tänavu ilmus tema sulest raamat “Mõõk ja jatagan: 14 sajandit sõda lääne ja islami vahel” (“Sword and Scimitar: Fourteen Centuries of War between Islam and the West”).

Selles on ära toodud rohkesti dokumentaalseid tõendeid moslemite suhtumisest Bütsantsi naistesse. Moslemite jaoks oli just Bütsants värav kristlikku maailma. Seal elavad õrnema soo esindajad olid aga islamiusuliste silmis euroopalike ja kristlike naiste kehastus.

Raamatus on ära toodud ühe islami päritolu lääne teadlase (nime kahjuks ei mainita – toim) arutelu sel teemal. Ta ütleb: “Bütsantsi elanikud olid [moslemitele] kui füüsilise ilu kehastus, noored orjapoisid ja -tüdrukud Bütsantsist olid aga kõrgelt hinnatud… Araablaste vaimustusel Bütsantsi naistest on pikk ajalugu. Kõige varasem kirjalik tõend selle kohta on üks hadīth (pärimus islami prohveti Muhamedi ütlustest ja tegudest – toim). See jutustab, et kord olevat Muhamed ühelt äsja islamiusu vastu võtnud araablaselt küsinud: «Kas sulle meeldivad Banu al-Afari tüdrukud?” (st valgenahalised ja blondid Bütsantsi naised).”

Oma küsimusega soovis Muhamed vestluskaaslast veenda, et too ühineks sõjakäiguga Tabuki linna bütsantslaste vastu (see toimus islami kalendri 8. ehk kristliku ajaarvamise 630. aastal – toim). Tasuks lubati talle ilusaid heledajuukselisi naisorje. Seega võib öelda, et valgenahalisi ja sinisilmseid blondiine toonases islamimaailmas mitte ainult ei hinnatud, vaid neid suisa ihaldati.

Sellega on aga kõik komplimendid ka lõppenud, jätkab American Thinker. Tavaliselt kujutasid moslemid kristliku Bütsantsi naisi kui müüdavaid ja patuseid olevusi, kes on juba oma olemuselt kõlvatud ja moraalitud. Võib oletada, et seda tehti lihtsalt seetõttu, et hoida elus legendi, mille kohaselt nõustusid kristliku maailma naised seksuaalse orjusega meeleldi ja rõõmuga.

Näiteks olid Konstantinoopoli naised islamivaimuliku Abu Uthman al-Jahizi (sünd 776) arvates maailma kõige kõlvatumad olendid, kelle jaoks on seks ja lihalik armastus suurim nauding. Teine tuntud islamivaimulik Abd al-Jabbar (sünd 935) väitis, et Bütsantsi linnades levinud liiderlikkus on sedavõrd ulatuslik, et sellega on kaasa läinud isegi mungad ja nunnad.

Miski pole muutunud

Islami tekkest on möödunud 1400 aastat. Selle aja jooksul on aga vähe muutunud. Islamimaailmas peetakse Euroopa naisi endiselt loomu poolest kõlvatuteks ja just sellised veendumused tõukavadki moslemi mehi seksuaalsele vägivallale, oletab American Thinker.

Hiljaaegu kirjutas üks Londoni ajaleht, et Suurbritannias alaliselt elav moslem selgitas vägistamise ajal inglannale, miks ta seda teeb. Ta ütles: “Teie, valged naised, oskate kõike seda väga hästi.” Üks teine moslem nimetas aga 13-aastast tüdrukut “väikeseks valgeks litsiks” ning seejärel vägistas ta.

Saksamaal hakkas rühm moslemitest migrante külge lööma ühele 25-aastasele naisele. Alguses kõnetasid nad naist roppude sõnadega, tehes talle ettepaneku seksida. Oma käitumist põhjendasid nad järgnevalt: “Sakslannad on siia ilma loodud seksi jaoks!”

Seejärel rebisid nad naise riided lõhki ja hakkasid teda käperdama. Üks meestest vägistas naise, hüüdes seejuures korduvalt Allahi nime. Vägistamise lõpetanud, küsis ta naiselt, kas see meeldis talle.

Austrias lähenes araablase välimusega mees bussipeatuses 27-aastasele naisele, lasi püksid alla ja karjus hüsteeriliselt: “Seks, seks, seks!” Sellel naisel õnnestus maniaki käest põgeneda.

Ja lõpetuseks üks hiljuti aset leidnud vahejuhtum Austraaliast. Sealsed lehed kirjutavad, et moslemist taksojuht käperdas ja solvas korduvalt oma naiskliente, põhjendades seda järgmiselt: “Teie, Austraalia naised, olete kõik litsid ja teid peabki vägisi võtma!”

Print Friendly, PDF & Email