TS Laevade juhatuse liikme kohalt lahkub saarlane Mart Loik, kelle asemel asub juhatuse liikme-laevandusvaldkonna juhina tööle parvlaeva Tiiu kapten, Lääne-Virumaalt pärit Guldar Kivro.
“Usume, et Mart sai koos meiega suurepärase kogemuse ja ta võib rahuloluga tagasi vaadata. Tänaseks on kõik uued parvlaevad juba pea poolteist aastat liinil olnud ja edaspidi tuleb enam tähelepanu pöörata operatiivtegevustele ja teenuse edasisele arendamisele. Soovime Mardile uusi põnevaid väljakutseid tema edasises karjääris,” ütles Tallinna Sadama juhatuse esimees Valdo Kalm.
TS Laevade juhatuse esimees Jaak Kaabel tegi ettevõtte nõukogule ettepaneku nimetada laevandusvaldkonna juhiks parvlaeva Tiiu kapten Guldar Kivro.
Guldar Kivro liitus TS Laevadega 2016. aasta juunist, mil osales projektijuht-kaptenina uute parvlaevade ehitamisel ning on alates parvlaeva Tiiu Türgist Eestisse toomisest ja liinile tulekust kuni tänaseni olnud selle laeva kapten.
Tänud reageerimast.
Parvlaeva kaptenist. Riigiettevõtte juhatuse kiikmeks? Kahtlemata parim valik. See, et ta viibis laeva ehituse juure annab kindlasti põhjalikud oskused ja teadmised riigiettevõtte juhtimiseks. Rõhutan riigiettevõtte, sest eraettevõttes on muud priroteedid.
“Riigiettevõte?”
Börsil noteeritud äriettevõtte tütarirmat ei saa kuidagi riigiettevõtteks pidada. Riigiettevõtted olid RASid, täna saab riigiettevõteteks pidada ainult avalik-õiguslikke moodustisi, näiteks ERR,Tallinna Tehnikaülikool jne.
Riigil on jäänud enamusosalus aktsiates aga AS Tallinna Sadam on valdavalt äriliste huvidega äriühing — tegevuse põhieesmärk on stabiilne dividenditulu. Seega täpselt sama, mis tavalisel “eraettevõttel”. On ka teistsuguseid Riigi enamusosalusega äriühinguid, näiteks AS Saarte Liinid (mis haldab sadamaid, kus TS Laevad toimetab), mille tegevuse põhieesmärk ei ole kasumi teenimine — tegu on avalike eesmärkidega äriühinguga.
Guldar Kivrole jõudu tööle — TS Laevade kasumimarginaal on ju äriplaani sisse kirjutatud!