Kõik on energia, mis kuulub külgetõmbeseaduse mõjusfääri (2)

Elina Kadaja
FOTO: Maanus Masing

Tere, armas lugeja. Mul on hea meel, et sattusid just seda artiklit lugema, sest võib juhtuda, et mõni mõttetera siit jääb sulle mällu ja peegeldab sulle hiljem mõnd põnevat avastust sinu enda kohta.

Tulevatel kuudel hakkame uurima, kuidas saaksime iseenda reaalsust kujundada niisuguseks, et see meile rohkem naudingut pakuks. Jagan mõtteid, mis on mõjutanud minu oma elu, mida on teaduslike uuringutega tõestatud ning mis on aastatuhandeid olnud vaimse heaolu alustaladeks paljudes kultuurides.

Et need sammud meile loogilised tunduksid, siis vaatleme üht võimalikku energia ja selle kasutuse definitsiooni. Olgu öeldud, et energia kirjeldamiseks on rohkem erinevaid võimalusi ja sõnu, kui mina siia kirja suudan panna. Samuti on energia tähendus midagi palju lõputumat, kui ükski sõna, lause, raamat või kogu maailma filosoofiad ja teadus iial suudaks kirjeldada. Samamoodi nagu on miljoneid viise, kuidas seletada, mis asi on armastus, kuid ühtegi definitsiooni see ikkagi ei mahu, tuleb ka energiat tundma õppida läbi kogemuse.

Kuidas sa ennast praegu tunned? Kas sul on palju energiat või vähe? See tähendab, et kas sa viitsid täna teha asju, mis sulle või sinu kaaslastele rõõmu tooks? Või tunned, et hea meelega vedeleksid voodis nii kaua, kuni keegi päästma tuleb? Kas sa tunned ennast tänuliku ja armastavana või solvunud ja hirmununa?

Kas sinu hingetõmbed ulatavad sügavale kopsu ja täidavad su uue energiaga õhust või hingad sa natukene sisse ja siis pikemalt end tössiks välja? Kuidas su selgroog on? Kas su kehahoiak on aktiivne ja sirge või on su õlad ette vajunud ning oled küürus ja kössis? Kas su liigutused on kiired ja täpsed või aeglased ja kohmakad? Kas tunned neid ridu lugedes uudishimu ja avatud meelt või kriitikat ja vastupanu?

Albert Einstein ütles: “Kõik on energia ja see on kõik, mis on. Sobitu selle sagedusega, millist reaalsust sa endale soovid, ja on vältimatu, et selle reaalsuse sa ka saad. See ei saa teistmoodi olla. See ei ole filosoofia. See on füüsika.”

MIDA TÄHENDAB KÕRGE VIBRATSIOON?

Kõik mõtted, emotsioonid ja tunded on energia. Kas oled nõus, et kui tunned end rõõmsa ja õnnelikuna, on sul palju rohkem energiat elamiseks, kui kurva või kibestununa? Lihtsate katsetega on võimalik tõestada, et mõeldes optimistlikke mõtteid on meil rohkem jõudu, energiat ja teotahet. Positiivsed mõtted loovad kõrgvibratsioonilisi energiaid, mis annavad meile rohkem elujõudu ja võimaldavad takistusteta elus õnnelikku voolamist. Madalvibratsiooniline energia väsitab ja tekitab voolamises takistusi. Negatiivsete mõtete viljeleja tõmbab end hirmumõtteid mõeldes hirmuenergiasse, mis on kramplikult kinni ehk ei ole voolamises ja roiskub. Roiskumine väljendub ebaõnnes, haigustes, väsimuses, stressis, ärevuses, vihas ja muudes madalvibratsioonilistes energiates.

Kõrged vibratsioonid on need tunded, mõtted ja emotsioonid, mis toovad meile naudingut. Kõrgeimat vibratsiooni loovad tänulikkus ja armastus ning neid tundeid soovime tunda me kõik. Kõike elus tehakse selleks, et tunda ühel või teisel moel rohkem armastust. Sest oma põhiolemuselt me olemegi armastuse energia ja mida rohkem me armastavas seisundis oleme, seda rohkem tunneme me end päris iseendana. Tänulikkus on üks tööriist, mille praktiseerimisel me loome armastusele rohkem ruumi.

KUIDAS ÄRA TUNDA MADALAD VIBRATSIOONID?

Energia on vibratsioon ja kõrgema sagedusega vibratsioonid on need, mille poole kõik tahaksid püüelda. Näide on lihtne. Madala vibratsiooniga inimene nähvab sind nähes: “Mida sina siin teed?” Kõrge vibratsiooniga inimene ütleb: “Rõõm sind näha!” Madala vibratsiooniga inimene tunneb ja väljendab palju viha, hirmu ja kadedust. Kõrge vibratsiooniga inimene tänulikkust, rõõmu ja armastust.

Kui võtta energia füüsiliselt nähtavaks analoogiks näiteks maailma vesi, siis näeme, mis juhtub veega piirkondades, kus on palju madalvibratsioonilisi tegureid. Kujutle sõjapiirkondi näiteks Aafrikas, Lähis-Idas või Lõuna-Ameerikas. Palju hirmu, viha, kurbust, haigusi ja vaesust. Vett on seal väga vähe ja mis on, on seisev, ja seisev vesi roiskub. Samamoodi koosneme meie inimestena ka veest ja energiast, mis roiskuvad, kui neid ümbritseda madalvibratsiooniliste tegude ja mõtetega ning kui neid energiaid ei liigutata.

MIS PÕHJUSTAB MADALAID VIBRATSIOONE?

Madalaid vibratsioone loovad pessimism, hirmumõtted, viha, raev, vihkamine, egoism, põlgus, enesesalgamine, kättemaks, võimuhullus, uhkus, alavääristamine, kahtlustamine, kibestumine, kurjus, tigedus, armukadedus, ahnus, kadedus, uudishimutsemine, ohvritunne, süüdistamine, häbenemine ja solvumine.

Madalvibratsiooniline tegu on näiteks liigne alkoholi joomine, mis mürgitab meie kehas olevat puhast vett ja muudab energia liikumise aeglaseks. Madalvibratsiooniline tegu on ka valge suhkru ning transrasvadest ja halbadest süsivesikutest üleküllastunud toidu tarbimine. Madalvibratsiooniline tegu on kõik, mis tuleneb madalvibratsiooniliste mõtete tagajärjest. Näiteks varastamine, valetamine, vägivald, lõhkumine ja sodimine.

KAS TUNNED ENNAST VÕI MÕND TUTTAVAT MÕNES JÄRGNEVAS OLUKORRAS ÄRA?

“Ma ei saa midagi teha, et ma nii mõtlen.” – Oma mõtetega loome me oma reaalsust ja nii nagu sa arvad, nii sinu reaalsus ka on. Selle asemel, et ennast suutmatuses veenda, proovi teha väikesi muudatusi oma mõtlemises. Näiteks kui kuuled end iseennast mõtetes maha tegemas, siis vali teadlikult endale andestamine ja ütle endale hoopis midagi ilusat. Näiteks “Issand, kui nõme ma siin pildil välja näen!” vaheta mõtte “Küll ma olen ikka vahva tegelane!” vastu. Ja naerata, sest füüsiline impulss on otseses ühenduses alateadvusega. Ja isegi kui see alguses tundub võlts ja imelik, siis teadlased on katsetega kinnitanud, et see programmeerib endise käitumismustri alateadvuses ümber ja muudab su suhtumist iseendasse. Pärast paari nädalat harjutamist tuleb see juba loomulikult. Pealegi, muutes suhtumist iseendasse, muudame ka seda, kuidas teised meisse suhtuvad.

Katastroofiennustaja. Kas oled kohanud inimesi, kes näevad igas situatsioonis negatiivsust või võimalikus ebaõnnestumises maailma lõppu? See on nagu negatiivne visualiseerimine. Mida mõtleme, seda tõmbame ka ligi. Kui tunned end siinkohal ära, siis proovi alati leida 5 positiivset lähenemist, mis võiksid uute võimalusteni viia. Näiteks sind lasti töölt lahti ja nüüd on sul impulss läbi sõimata ja süüdi mõista kõik asjaosalised ning ennustada täielikku õudust. Pole keeruline aimata, et selline lähenemine ühtki lahendust või võimalust ei loo. Töö kaotamise 5 positiivset külge on näiteks: võimalus õppida selgeks uus amet, panna end proovile uues keskkonnas, mis arendab sinus uusi külgi, võimalus kohtuda muus ametis uute põnevate inimestega, võimalus veidi aega puhata ja keskenduda iseendale, sõpradele ja perele, võimalus vaadata iseenda sisse ja leida amet, mis on tõepoolest kooskõlas sinu suurima kire ja rõõmuga.

Süüdistaja. Näpuga näitamine ei anna sulle võimu. Tegelikult on seda kõrvalt vaadata isegi piinlik. Igas ebaõnnestumises on õppetund kõigile osapooltele ning seega võimalus kasvamiseks. Kasvamine saab toimuda vaid juhul, kui võtame vastutuse iseenda mõtete ja tegude eest ning kasvame sellest ebamugavuse tundest, et oleme ebatäiuslikud ja teemegi vigu. Kas oled olnud olukorras, kus tead, et keegi, kes pealtnäha tõesti pole midagi valesti teinud, vabandab sellegi poolest ja ütleb, mida ta oleks pidanud teisiti tegema? Mis tunne sul seda inimest vaadates tekib? Selline teguviis tekitab austust ja näitab inimese sisemist tugevust.

Sama mustrit korrates oodatakse uutmoodi tulemust. See on tegelikult Albert Einsteini definitsioon hullumeelsuse kohta. Näiteks näägutad elukaaslase kallal juba pikemat aega, aga miski ei muutu. Kui ta sinu sarkastiliste märkuste peale eelmisel korral kööki korda ei teinud, siis sel korral proovi uutmoodi lähenemist. Proovi näiteks erinevaid meetodeid, mis paneks ta meeleollu (energeetilisse vibratsiooni), kus ta soovib sulle heameelt valmistada. Ja kindlasti edasta oma tundeid ja vajadusi armastaval moel. Palun tee seda viisil, mis ei pane teda toast põgenema. See tähendab keskendumist positiivsetele kogemustele ja südamest südamesse vestlustele. Kindlasti hoidu eelmise kolme punkti lõksu langemisest. Ei mingit näägutamist, vingumist, süüdistamist, ohvrirolli langemist ega muud negatiivset jama.

KUIDAS SIIS SEDA ENERGIAT JUHTIDA, ET SEE MEILE IKKA RÕÕMU, ARMASTUST, KÜLLUST JA RAHULOLU TOOKS?

Vibratsiooni saab juhtida, mõjutada ja nautida esiteks oma mõtete kontrollimise ja teiseks tegude kontrollimise läbi. Need on kaks asja, mis on justkui meie võlujõud, mille abil oma reaalsust loome. Ja ainukesed asjad, mida me kontrollida saame.

Rohkem energiat toob su ellu, kui jood palju vett, mis aitab mürkaineid kehast välja pesta ja loob nii ruumi vabale energiavoolule, mida saab siis füüsiliselt aktiivseteks tegudeks kasutada. Füüsiline aktiivsus jällegi loob kõrgemaid sagedusi ehk rohkem energiat.

Kõrgvibratsiooniline tegu on ka heategu, lahkus ja kõik armastuse väljenduse kaastundlikud viisid. Kõrgvibratsiooniline tegu tuleneb elujaatavatest positiivsetest mõtetest, mille eesmärk on luua rohkem harmooniat, ilu ja kasvamist. Mida enam suudame olla tingimusteta armastuse energias, seda kõrgemaks muutub meie vibratsioon.

Saad oma energiavälja rohkem energiat luua, kui oled: töökas, positiivne, keskendunud, usaldusväärne, enesekindel, energiline, järjepidev, vastupidav, motiveeritud, ambitsioonikas, loominguline, intuitiivne, kirglik, isetu, aus, lugupidav, tänulik, lojaalne, hooliv, julgustav, tähelepanelik, armastav, julge, teadlik, hea kuulaja, empaatiline.

Samuti pane tähele, missuguse sõnumi ja meeleoluga muusikat sa kuulad. Kas loos räägitakse tarbimishullusest, südame purunemisest, igatsusest, depressioonist ja õnnetusest või hoopis elu nautimisest, armastusest ja headusest? Muusika on samuti vibreeriv informatsioon, mille kuulamine mõjutab otseselt meie energia taset.

Loodan, et ideed, mis sinu peas nüüd liikuma hakkasid, tekitasid huvi, et nende teemade kohta rohkem uurida või järgmist lugu ootama jääda. Seniks aga soovin sulle tänasel päeval rohkem tähelepanelikkust iseenda ja oma lähedaste suhtes.

Elina Kadaja

Print Friendly, PDF & Email