Leisi teenuskeskuse juhataja Eva Resen lahkub 18. augustist ametist omal soovil ja esialgu vald talle asendajat ei otsi.
Abivallavanem Jüri Linde ütles, et ametikoha täitmiseks praegu konkurssi veel välja ei kuulutata ja Reseni kohuseid jääb osaliselt täitma Airi Toompuu ning osa valdkonda katab Leisi kommunaalamet. “Meil on seal inimesed olemas, kes peaksid tööga hakkama saama,” lausus ta.
Haiguslehel viibiva Eva Reseniga toimetus ühendust ei saanud, kuid veebruaris ametisse asudes ütles ta, et väljakutse on loomulikult väga suur ja kõige tõsisem tööpõld on ilmselt sotsiaalvaldkond, kus inimestel on kõige suuremad probleemid.
Milleks üldse see teenuspunkt? Praegu käib see infojagaja Toompuu korra nädalas kohal. Maja juba juuli algusest töötajatest tühi ja elu läheb ikka edasi. Las kommunaalamet jääbki üksinda Leisi kanti juhtima ja tegutsema.
Saaremaa teise ajalehe samasisulise kirjutise viimase lõigu esimene lause viitab ka ¿, mis vallavalitsuse sellise käitumise juures on.
Nimelt osavallakogu ainus konkreetne pädevus on: osavalla territooriumil asuva teenuskeskuse juhataja kandidatuuri kooskõlastamine; — kõik muud asjad on igasugu ettepanekute tegemise õigused ja muud sarnased ümmargused asjad.
https://www.riigiteataja.ee/akt/417112017020
…inimesed olemas, kes peaksid tööga hakkama saama asja otsustab Leisi osavallakogu, mitte keegi abivallavanem Jüri Linde (või vallavanem Madis Kallas, nagu teine ajaleht kajastab).
Nüüd siis vallavalitsus nullib osavallakogu lihtsalt sellega, et võtab neilt ära ainsa konkreetse funktsiooni. Volikogul poobik?
Need teenuskeskuste juhid ei ole vajalikud, kui keskharidusega ja pidevalt hädas olekuga infospetsialist võib tema töö ära teha. Milleks neid pidada ja palka maksta?
valla ametnikud üldjuhul ei adugi,
mis asi see TÖÖ on ?
Osavallakogu heakskiiduta sellist omale lojaalset tuttavat pukki ikka panna ei saa. Selline käitumine oleks juba täielik kogukonna peale sülitamine. See infospetsialist ei tule juhi tööülesannetega toime ja esineb nii suhtlemis- kui ka suhtumisprobleeme.
Just nimelt, selliseid ei ole tõesti vaja. Kahjuks leidub neid igas vallas, ka endises Pihtla omas.
Vaadates oma piirkonna teenuskeskuse juhti on see ametikoht ikka ülivajalik. Aga selleks on tõesti vajalik kõrge pingetaluvus, kindlasti haridus ja hea suhtlemis oskus. Peale selle veel erinevad füüsilise töö oskused. Eks ta ikka töökoht rohkem meesterahvale ole.
Loll pläägutamine on lahti läinud. Kuum ilm tekitabki mula tekke.
On tõesti kummaline, et suurvalla juhid otsustavad selle üle, kas umbes 2 tuhande elanikuga piirkonnale on vaja juhti, kes seisab julgelt eelarvesummade sihtotstarbelise kasutamise eest ja suunab-juhib arengutegevust endise Leisi valla territooriumil. Ülioluline on seista kohalike elanike heaolu ja selle eest, et investeeringusummad suurvalla juhtivtöötajate suunamisel teistesse Saaremaa piirkondadesse ära ei eksiks. Kuulda on, et mitmed arendustegevuseks planeeritud vahendid on juba Leisi piirkonnast ära “jalutanud”.
Suurvalla moodustamisel räägiti ilusat juttu sellest, kuidas osavallakogud ja teenuskeskuse juhid saavad/peavad osaleda/osalema oma piirkondade arendamisel (sh investeeringute suunamine). Leisi osavalla põhikirjas on pikk loetelu osavallakogu pädevuses olevatest tegevustest sh teenuskeskuse juhataja kandidatuuri kooskõlastamine. Kui hr. Linde (Kallas) teatab (-vad), et juhti ei ole vaja, siis ei olegi seda vaja osavallakoguga kooskõlastada?
Teenusekeskuse juhi asemel võiks kuskil väljas käidavas kohas olla infotahvel, kodanikele vajalike Saaremaa valla telefoninumbrite ja meiliaadressidega, praegu paistab see mõtetu rahalaristamisena.
Mis keskusest jutt on, kus see juht on hädavajalik?
Tundub, et eriti hullusti on see kuum ilm sinu ajudele mõjunud.
Miks minu kommentaar kustutati, kus avaldasin ootust, et Kihelkonna teenuskeskusejuht võiks lahkuda ja infospetsialist inimeste mõnitamise lõpetada.
On mõnel isikul ikka kaitse peal.
Jah, said krt. koondamised üle 20 tuhande ja istuvad ikka edasi vallamajas nimega teenuskeskus. HÄBI TEIL OLGU. Mustjalas annab seda n.n. juhatajat otsida tikutulega. Ei tea kohe, et kas on edutatud jälle vöi ? Ajab asju jutu järgi ? !
Teenuskeskuste töötajd on nagu telefonineiud. Ise ühtegi asja lahendada ei oska ega tohi, vahendavad ainult linna asjapulkade telefoninumbreid. Täiesti mõttetu raharaiskamine nende pidamine.