Saaremaal hukkunud disainer oli õnnetuse hetkel joobes

Margus Triibmanni mootorrattaõnnetuses hukkumise asjaolud kinnitavad üht: isegi kogenud motomees võib pealtnäha turvalistes liiklusoludes teha väikese sõiduvea, mis lõpeb surmaga, vahendas Postimees. Tõsi, mees oli ka alkoholijoobes.

Kogenud tsiklitaltsutaja kuulus Postimehe andmeil viisakat liiklust propageerivasse Kultuursesse Motobandesse, kuid jüripäeval ei suutnud ta oma BMW R1200-l Saaremaal lauget kurvi välja võtta ning alkoholijoobes ja sõiduvea teinud mehe elu lõppes noorte mändide all.

Tuntud disainer ja disainibüroo Keha3 juht Margus Triibmann istus oma mootorratta selga, et jõuda tööpäeva lõpuks Tallinna pojale lasteaeda järele. Ta sisenes pealtnäha olematusse, laugesse kurvi – see jääb Vätta poolt tulles vahetult enne Kailuka küla bussipeatust ja seda käänakut ohtlikuks kurviks nimetada nõuab fantaasiat.

Mingil seni teadmata põhjusel ei suutnud Triibmann seda lauget kurvi välja võtta. Motomehe tsikkel sõitis teepervelt otsejoones alla. Miks Triibmanniga nii juhtus, jääbki mõistatuseks. Kaks päeva tagasi, sel kolmapäeval jõustunud kriminaalmenetluse alustamata jätmise määrusesse läheb surmaavarii põhjusena kirja lihtne selgitus – sõiduviga. Juhtunut näinud inimesed välistavad võimaluse, et keegi oleks ta tsiklile ette jooksnud ja sellega tema sõidutrajektoori häirinud.

Nii jääbki arusaamatuks, miks kogenud motomees eksis. Võimalik, et üks kaudseid põhjusi peitub alles pärast uurimist tagantjärele selgunud infos: hukkunu oli õnnetuse hetkel alkohoolses joobes.

Print Friendly, PDF & Email