Tarbijakaitse elektrooniline abimees tegutseb kaubamajas

Tarbijakaitseamet teatas hiljuti, et esmakordselt on tarbijail võimalik valdkonda puudutava nõu saamiseks pöörduda kodulähedastesse kaubanduskeskustesse paigaldatud elektrooniliste abimeeste poole, kust saab vastuseid enamlevinud küsimustele.

Lähtuvalt tarbijate eelistustest on tarbijakaitseamet juba mõnda aega liikunud üha kiiremate ja lihtsamate infokanalite poole. Nii näiteks avas amet 2015. aastal Tallinna lennujaamas kolm infokioskit, kust reisijad saavad teavet lennureisija õiguste kohta. Kuressaares asub täiesti uus infokiosk Saaremaa kaubamajas.

Infokioskite eesmärk on pakkuda tarbijatele teavet kaupade ja teenustega seotud tarbijate õiguste kohta, mille leidmine on tehtud võimalikult lihtsaks, kasutades kontrollküsimusi.

Print Friendly, PDF & Email