Keefir või kurgivesi ehk Mis nipiga seljatada pohmakat

Kui tarkus “joo napsule vett vahele” aastalõpu peomelus meelest läheb, siis mis järgmisel hommikul ikkagi aitab, kui kogu maailma valu on ühtäkki just sinusse kogunenud, et seal pulkade asemel haamritega vinge maratontrummisoolo maha mängida?

VESI AITAB, PÄRISELT KA! Napside vahele vee joomine vähendab
Tanel Turgi sõnul tarbitud alkoholi kogust.
EGON LIGI



Aastate pikku on ilmselt igaühel välja kujunenud omad nipid, kuidas pärast suurematel pidustustel kogemata liiale minnes järgmisel hommikul end turgutada-poputada. Kes saab abi jääkülmast Coca-Colast ja mõnusalt krõbedaks praetud kartulitest, kes rüüpab ärkvel ja poolunes olemise äärel vegeteerides lonkshaaval kurgivett.

Muru niitma või lund rookima

Mõni leiab hoopis, et kõige parem turgutus on füüsiline koormus, ning rühmab suvisel ajal pohmelliga muru niita või talvel lund rookida. Nippe jagub. Aga kuidas lustida nii, et kassiahastus oleks võimalikult väike või jääks tulemata?

Tallinna vanalinnas ühes Eesti tunnustatumas restoranis RIBE töötab sommeljeena Saaremaalt pärit Tanel Turk, kes teab, et kõige targem on tarbida alkoholi mõistlikus koguses ja tempos…

Loe edasi laupäevasest Saarte Häälest.

Print Friendly, PDF & Email