Isegi kui kellelgi on maakonna bussiliinivõrgu kohta viimastel aastatel jagunud häid sõnu, kostab rahulolematute hääl valjemalt. Need, kes ehk isegi sõidaksid bussiga, peavad graafikut liiga hõredaks ja/või väljumisaegu sobimatuteks. On kohti, kust bussidega enam liikuma ei pääsegi. Või kui pääseb, siis tagasi samal päeval enam mitte. Kui üldse.
Nii pole midagi imestada, et neid, kes bussiga sõidavad, on aina vähem. Kuna sõitjate arv üha väheneb, tõmmatakse üha koomale ka liinivõrku ja väljumisaegu. Nii on see vähemalt siiamaani toimunud. Nokk kinni, saba lahti.
On võimalus, et tulevast aastast hakkab maakonnasisest ühistransporti korraldama Saaremaa vald. Juhul kui halduslepingu tingimused vallale sobivad. Kas aga vald suudaks riigi antava raha eest korraldada ühistransporti nii, et inimesed – vähemalt suurem osa neist – oleks rahul ja sõitjate arv kasvaks? Palju räägitud tasuta sõidu võimalus on küll tore asi, ent sellest pole kuigi suurt kasu, kui väljumisajad ja marsruut kohe kuidagi ei klapi.
Lindele 3000 eurose palgaga pole bussipilet kallis ega vajalik.Kõik,kes midagi tegema hakkavad,kaotavad tegelikult hoopis teenuse ära.Leht hõiskas,et Saaremaa mees läheb Eesti Posti juhtima…Post peaaegu olematuks kahanenud.Bussiliiklus samamoodi.Seda ju tegelikult polegi.Pole sellest saadik,kui Virge Pihel bussiliiklust “paremaks” tegi. Ääremaastumine algabki nendest inimestest,kes otsustavad,et nende ülikallis tööauto on olulisem rahakulu,kui maksumaksjale tema enda raha eest bussiliiklus…Ka maal makstakse makse.Pole poodi,pole posti,pole liiklust,pole internetti,iga tuulehooga pole elektritki…Ka koolid kaovad.Kas 30 aastat edasi on Eestis ainult kaks asulat-Tallinn ja Tartu? Millal saab tööle rakendatud need 50 000 töötut? Vene ajal töötasid kõik,et inimesed ei jooks ja et neil oleksid elatusvahendid..50 000 inimese tööga muutuks Eesti kindlalt rikkamaks,kui praegu.Ka need suure palgaga vallavanemad unustavad vaesuse,nagu riigikogugi unustas… 100 aastat eesti vabariiki.Palju õnne…
Mitte Virge Pihel ei muutnud seda paremaks vaid eelnevalt tehti kaalis uuring,mille põhjal oli vaja korraldada bussiliikius.
on need kes usuvad tasuta bussiliiklusesse. Midagi ei saa olla tasuta. See pensionär kes praegu tasuta sõidust unistab peab arvestama, et mingi maksu näol maksab selle kinni töölkäiv inimene. Ja töölkäiv inimene ei taha kinni maksta midagi millest tal endal üldse tolku pole. Ma ei usu iialgi, et ääremaadele hakkab sõitma see tasuta buss nende pärast kel näiteks lõpeb tööpäev kell 20.00. Seega peab selline inimene maksma topelt, taob kinni enda kütuse pluss veel kellegi teise oma. No ei.