Tänase leheloo pealkiri teatab, et saarlased on niisama ausad kui ülejäänud eestlased ning poodide iseteeninduskassades makstes ei nihverda. See teeb heameelt – järelikult on meie inimesed ausad ja uuendusi kuritarvitama ei kipu.
Uute asjadega, mis teevad elu lihtsamaks ja võimaldavad aega kokku hoida, harjutakse üsna kiiresti. Eriti kui neid uusi asju käsitsema õppida pole just eriline kunst. Ka kaupluste iseteeninduskassad koguvad aina populaarsust. Pole ka ime, määrav on ju mugavus ja ajavõit. On ju nutikassade järjekord tavakassade omadest enamasti lühem või pole seda üldse.
Tavakassa sabas ootab sageli aga mitu inimest. Ootavad truult ükskõik kui kaua, sellest hoolimata, et kui tühja iseteeninduskassasse minna ja ise triipkoode “läbi piiksutada”, oleks ajakulu palju väiksem. On neid, kes valivad tavakassa seetõttu, et eelistavad kontakti kassas istuva “päris inimesega”. On neid, kes ei näe põhjust oma ostmisharjumust muuta – kui seni on niimoodi hakkama saadud, küll saab ka edasi. Ning on neidki, kes “tehnikaimet” pelgavad: äkki ma ei saa hakkama, äkki läheb midagi valesti. Kuigi abistaja on sealsamas lähedal.
ja nii ongi, et igaüks valib ise, mis sobib
ja see ok