Reede keskpäeval sõitis parvlaev, mille pardal oli vaba ruumi, ühe reisija sõnul Kuivastust ära nii, et hulk autosid jäi kaile maha. Vedaja sõnul tol reisil süsteemi andmeil autosid maha ei jäänud.
“Seda ei oska tagantjärele täpselt kommenteerida,” ütles TS Laevade pressiesindaja Sirle Arro Saarte Häälele pärast tõestuseks saadetud fotot. Samas lisas ta, et firma müügisüsteemi järgi autosid reisist maha ei jäänud.
Kõigepealt oli laevafirma keeldunud juhtumit kommenteerimast ilma lehepoolsete konkreetsete tõenditeta. Seejärel öeldi, et vaba ruumi jäämise probleemist ollakse üldiselt teadlik, kuid vahel juhtub seda ohtlike veoste reiside ajal. 4. augusti keskpäevasel praamil ohtlikku veost siiski ei olnud.
Mitmel sotsiaalmeedias ringleval pildil on näha, et laeval on autode vahele üsna kummalistel kohtadel jäetud suured vaba ruumi alad, kuid fotode autorid ei osanud öelda, kas kai peale ka autosid maha jäi. Konkreetse foto teinud inimene ütles, et juuli lõpus oli juhtum, kus nende pere sattus samuti mahajääja rolli. Kuuldavasti oli siis olnud probleeme autode laevale paigutumisega ning parema organiseerimise korral oleks saanud peale panna rohkem sõidukeid.
Halva paigutamise teooria on ka see, mis sotsiaalmeedias ringleb. Nenditakse, et laevade peale juhatajaid küll on, kuid täpselt asukohta sättivaid töötajaid mitte. Aruteludes mainitakse ka seda, et tegu on inimeste- poolse laeval parkimise lohakuse või oskamatusega. Nimelt ei paigutata autosid etteantud joonte vahele ja nii laev autosid tegelikult täis ei saagi. Sellele viimasele viitas ka TS Laevade juhatuse liige ja laevandusvaldkonna juht Mart Loik: “Tegeleme võimaluste piires selle probleemi lahendamisega kõigil laevadel. Kahjuks ei sõltu kõik meeskonnast, vaid klientidest endist, nende hoolivusest kaasreisijate suhtes ja sõiduoskustest.”
…saa aru, mis värk on? Iga leht viimase 9 kuu jooksul on täis probleeme parvlaevadega. Küll ei mäleta, et eelmise vedaja korral see nii oleks olnud.
Ilmselt näitab see pilt,kui kiiresti järjekord lahendati.Pilt on tehtud hämaras,järelikult õhtul hilja polnud enam autosid.Võiksin ise kümneid selliseid pilte saata,me ka pildistame praamil alati,lihtsalt ilusa vaate,mitte kiusu pärast…Kui üks praam ära läheb,ei saa oodata poolt tundigi,kui tuleb uus…Nautige reisi.Aastaid teedel tohutu kihutamine,äkki ei jõua ikka praamile.Kui sealt maha saab,siis tohutu kaapimine Kuressaare poole,nagu sõidaks see ka minema.Kui ei mäleta eelmise vedaja probleeme,siis You Tube tuletab need kenasti kohe meelde,ainult võta vaevaks vaadata…https://www.youtube.com/watch?v=_WGqyhsLQrI Praamijärjekord 4km,avaldatud 13.juuli 2015
https://www.youtube.com/watch?v=Sybk5taQAKU 30.juuli 2014 Nagu näha,pole ka seal mingeid peale juhatajaid,keda süüdistada..Mälu on lühike tõesti.Kusjuures ka siis oli praamidega meeldiv ja põnev reisida.
https://www.youtube.com/watch?v=B0_7hpZxm7I Väga sujuv laadimine.
Miili laevad olid lihtsalt paremad.
Huvitav et endal ei nähta süüd. Ükskõik mis mure, on süüdi hoolmatu rahvas. Pangu oma säästu projekt kinni ja otsigu uus operaator.
Tundub,et ainus mis uue firma puhul parem on igasugune PR töö. Alati on hetkega varnast võtta vabandused ja õigustused. Enamasti alatooniga…”ise oled loll”…meie oleme ilmeksimatud ja teeme kõige paremini, kui ei usu, vaadake kui palju me rohkem inimesi oleme ülevedanud. Võiksin juba ise sinna pressiesindjaks minna. Tuimalt tuleks tekst mida vastata. Ja ärge unustage e-pilet osta on muidugi refrään
Väljend “ise oled loll”, peab ju kenasti paika.
Milleks süüdistada ettevõtet, kus logistika on paigas ja majandustegevus plussis? Praamid.ee on parim asi, mis praamiühendusega toimunud on.
Eelistaks ettevõtet, kelle teenusega tarbijad rahul on.
Paistab, et pressiesindaja jutt ongi juba vilja kandnud ja inimesed tuimalt korrutavad seda järgi :)
Jutt jumala õige. probleemid on olnud läbi aegade. Kuid kui tuleb uus, unustatakse vana
Kuiu palju see VIIRE siis sõitis? Minu teada oli koguaeg katki.Kuulus ju see hr. Leedole. Ja liinile läks see siis kui ta oli oma uued praamid liinilt maha võtnud.Ja kuipalju seda kiruti, see on nüüd meelest läinud kõigil. Kuid vaatamata kõigele inimesed “randusid” alati sadamas
ÜKSKÕIK MIS KA EI OLEKS JA EI TOIMUKS IKKA ON VING. INIMENE POLE EALES MILLEGIGA RAHUL. EI OLDUD EI ENNE EGA NÜÜD
Ma lisan su ühele punktile teise ka..Ühte punkti kasutasin mina hommikul. Eelista pealegi seda ettevõtet ja sõida sellega. Kena tervist! Head reisi!:
Mis järjekord? Kuivastu-Virtsu suund, reede keskpäeval? Loe artikli algus tähelepanelikult läbi
tüüpiline eeslane
Mina olen TS Laevade poolt opereeritava Virtsu-Kuivastu liini pidev kasutaja. Olen pakutava teenusega täiesti rahul. Liigun peamiselt saarele ja tagasi reede/pühapäev, pileti ostan sõidule eelneval kolmapäeval või neljapäeval. Piletist ilma pole jäänud, üldjärjekorras pole seisnud. Võrreldes eelmise operaatoriga toon välja kaks plussi: numbrituvastus tõkkepuu taga ja uutes laevades ei pea trümmis sõitma. Punkt!
Reisija,le mis ime viguriga sa need piletid siis saad, kui teised, (mina ka) hädas juba nädalapäevad varem ostuga?
No aga osta,! Täna on kolmapäev, reede õhtuks 3 laeva täis müüdud, ülejäänutel veel kohti, pühapäeval tagasi on seekord üsna tihe rebimine, kuid alates 21.05 on kohti piisavalt. Jah nõustun, et PrimeTime on välja müüdud, kuid ikkagi saab saarele ja tagasi ilma järjekorras seismata.