LUGEJA KÜSIB: Miks on Kuressaare Maximas pidevalt … (4)

Miks on Kuressaare Maximas pidevalt probleemid taaratšeki realiseerimisega? Juba teist korda kahe nädala jooksul öeldi mulle, et süsteem ei tööta. Mis mõtet on siis üldse taarat ära tuua – sama hästi võiks selle lihtsalt ära visata?

Vastab Pandipakendi Automatiseeritud Käitlussüsteem OÜ esindaja Jevgeni Simonov:

Tegemist oli tehnilise rikkega ja vastav meeskond lahendas probleemi. Üleeilsest alates toimib taara tagastamine tõrgeteta. Selleks, et säärastel juhtudel saaks tarbija ettenähtud raha kätte, palume võtta ühendust meie klienditoega telefonil 6 005 626 – kanname summa 24 tunni jooksul üle.

Ka muude tagastamispunktiga seotud küsimustega palume pöörduda meie klienditoe poole. Kontaktid on toodud nii tagastamispunktis kui ka tšekil ja kodulehel.

Print Friendly, PDF & Email