LUGEJA KIRI (6)

Mul diagnoositi kilpnäärme­probleemid, mistõttu pidin minema Tallinna arsti juurde. Sain haiglast haigetele mandrile arsti juurde transporditeenust pakkuvate Angela ja Hannes Siinori telefoninumbri. Kuna olin sellest teenusest ka varem kuulnud, kasutasin juhust.

Olen ise pikki aastaid meditsiinivaldkonnas töötanud ja pean ütlema, et sellist teenindust ei ole ma varem kogenud ega näinud.

See, kuidas Hannes Siinor haigetega ümber käis, tegi südame soojaks. See, kuidas bussijuht tundis tõesti huvi inimeste vastu – see on tänapäeval väga haruldane. Ta teadis täpselt, kellel klientidest mis mure on, oli kursis iga inimese probleemiga ning valmis igatpidi abiks olema. Sõitjad korjati peale otse koduukse eest ja toimetati pealinnas haigla ette kohale.

Kadedusest võidakse ju rääkida, et näe, vanu inimesi kasutatakse ära raha saamise eesmärgil, aga andke andeks, millestki sellisest ei tasu isegi mõelda.

Meid sõitis mandrile üks bussitäis, seitse inimest. Üks ots maksis 16 eurot. Sellise tegevusega rikkaks ei saa vedaja kohe kindlasti.

Bussijuht viis mind otse haigla ukse ette, tuli minuga koos majja, võttis ootejärjekorra numbri. Siis ootas arstikabineti ukse taga ja oleks olnud valmis ka arsti juurde kaasa tulema. Ootas, aitas ning tekitas tõesti tunde, et maailmas on veel häid ja siiraid inimesi.

Tänulik reisija Reet

 

Print Friendly, PDF & Email