Tehnilised viperused nullisid Tänaku kiiruse

KIIRE MEES: ebaõnnele vaatamata püsis Tänak lõpuni kõrges konkurentsis. TIMO ANIS

KIIRE MEES: ebaõnnele vaatamata püsis Tänak lõpuni kõrges konkurentsis.
TIMO ANIS

Kui auto esivedrustuse lagunemine ja kolm rehvipurunemist langetavad konkurentsist pea iga rallimehe, siis mitte Ott Tänaku ja Raigo Mõlderi.

Soome MM-rallil kogetud ebaõnnele vaatamata võeti poodiumikoha eest võitlemises viimasel päeval riske, kuid võistlus katkes kaks katset enne lõppu vastu kivi sõiduga. DMACK-i võistkonna Ford Fiesta WRC-ga sõitvad Ott Tänak ja Raigo Mõlder olid viimase päeva eel neljandal kohal ja neid lahutas poodiumist 9,1 sekundit. Sõita oli neli kiiruskatset.

Pühapäevase esimese katse Tänak võitiski ja üldarvestuses tõstis see ta eesmärgist 4,8 sekundi kaugusele. “Üritan kõvasti, aga kilomeetreid on vähe järele jäänud,” kommenteeris rallipiloot. Järgmine katse aga lõpetas saarlaste poodiumipüüdlused ja võistluse, sest tabati tee ääres olevat suurt kivi ja lõhuti auto. “Me pingutasime poodiumikoha nimel, kuid kahjuks on meie ralli lõppenud,” lausus Ott Tänak. Ott Tänak ütles pärast rallit, et hooaja kiireimal võistlusel õnnestus näidata tippaegu.

“Aga mõned probleemid võtsid meilt võimaluse võidelda võidu nimel, kuigi me surusime kogu nädalavahetuse maksimaalselt,” kinnitas ta, lisades, et ettevalmistus ralliks oli korralik ja tööd oli tehtud palju.

“Paraku polnud see tulemus, mida tahtsime. Aga meil on tempo, kuus katsevõitu tõestas seda. Kaks viimast rallit on minu jaoks olnud väga tähtsad ja ma tahan teid kõiki tänada toetuse eest. Me teeme seda veel!”

DMACK-i meeskonna juht Dick Cormack märkis, et veel kord õnnestus tõestada oma uute rehvide kvaliteeti. “Kui meil poleks olnud paari purunemist, mis panid Oti surve alla, olnuks me jälle esikoha konkurentsis,” tõdes Cormack.

Print Friendly, PDF & Email