TS Laevad alustab sadamates soojakutes (13)

ETTEVÕTJAD KÜSISID: TS Laevade piletisüsteemi kohta oli küsimusi ka Saaremaa DeliFoodi omanikul Margus Puustil. MAANUS MASING

ETTEVÕTJAD KÜSISID: TS Laevade piletisüsteemi kohta oli küsimusi ka Saaremaa DeliFoodi omanikul Margus Puustil.
MAANUS MASING

Kuressaares eile ettevõtjatele uut laevapiletite müügisüsteemi tutvustanud TS Laevad tunnistas, et oktoobri alguses on sadamates tõenäoliselt oodata teatavat segadust.

Ettevõtte juhatuse esimees Kaido Padar möönis algatuseks juba teada tõsiasja, et üks uutest parvlaevadest hilineb liinile tulekuga. “See on natuke meist endist tingitud ses suhtes, et kinnitasime jaanuaris teie ees seistes, et kõik on hästi. Tegelikult väga hästi ikka ei olnud,” tähendas ta. “Üks parvlaev tuleb 1. detsembril ja tegeleme aktiivselt varuvariandiga.”Mis puudutab töötajate värbamist, siis nn mere poolel läheb peagi lepingute sõlmimiseks. “Kaldapersonali osas oleme poole peal,” lisas Kaido Padar.

Sadamakassades alustatakse tööd oktoobrist. Kuna sadamas läheb seadmete paigaldamiseks samuti alles oktoobri alguses, on seal TS Laevade müügi- ja teenusevaldkonna juhi Ele Reiljani sõnul esiti oodata ootamatusi ja Kaido Padari sõnutsi võib tulla ka probleeme. “Kui tuleb alguses probleeme ja kindlasti tuleb probleeme, siis palun kõigi käest juba ette vabandust,” sõnas Padar.

Oktoobri alguseks plaanitakse igatahes otsida sadamatesse ajutisi abitöölisi. Kuna seadmed on samal ajal paigaldamisel, tuleb mitmeid toiminguid teha käsitsi. “Kuna meil hakkab seadmete paigaldus oktoobri alguses, siis Kaido ütles, et tuleb probleeme, aga mina ütlen, et tuleb ootamatusi,” nentis Reiljan.

Kassapidajad tema sõnul alguses kassakioskitesse ei pääse. “Paneme ajutised kioskid neile soojakutesse,” tähendas Ele Reiljan. Tema sõnul töötavad nad selle nimel, et klientidel oleks võimalikult mugav ja suuremaid takistusi ei tekiks. “Olen hoiatanud meie IT-arendajaid, et kui tõkkepuud ei tõuse, siis tulevad nad ise tõkkepuudeks.”

Kaido Padari sõnul otsustasid nad luua kohapeal ka mõne töökoha lisaks. “Ütlen esimest korda välja, et loome siia natuke rohkem töökohti, kui esialgu lubasime. Klienditeenidus ei tule Tallinna, vaid Kuivastusse,” avaldas ta. Klienditeenindajad on valitud, lepingud on veel sõlmimisel.

Ele Reiljani sõnul asub klienditugi tööle 1. septembril koos piletimüügi algusega. Klienditeenindajaid on esialgu neli. Sealt edasi vaadatakse, milliseks koormus kujuneb. Esimestel päevadel võetakse telefoni vastu keskööst alates. Samuti on klienditugi ööpäevaringselt valmis küsimustele vastama 1. oktoobril.

Piletimüügi uuendustest kõneldes tõi uus vedaja välja näiteks selle, et edaspidi saab veebist osta ka jalgsireisija pileti, aga ka pileti sõiduks sõbra autos. Kui on soov kasutada aga mobiilimakset, siis lisatakse laevapileti hind edaspidi mobiiliarvele.

 

Print Friendly, PDF & Email