Uimeahv ja Murdja tõid munad koju

PRONKSMUNA ÜLLATAS: Kõrkküla landivabrikandid Meelis Juhkam ja Alver Maidle. “Saavutatud kolmas koht ja pronksmuna ületasid aga igasugu ootused, sest konkurendid, kellega rinda pistsime, olid vägevad,” kinnitas Juhkam. IRINA MÄGI

PRONKSMUNA ÜLLATAS: Kõrkküla landivabrikandid Meelis Juhkam ja Alver Maidle. “Saavutatud kolmas koht ja pronksmuna ületasid aga igasugu ootused, sest konkurendid, kellega rinda pistsime, olid vägevad,” kinnitas Juhkam.
IRINA MÄGI

Läinud reede õhtul toimunud suur reklaamimaailma tippsündmus, konkursi Kuldmuna 2016 gala oli edukas nii surfibaarile Uim kui ka Saaremaal tehtavatele käsitöölantidele.

Kahes kategoorias oli nominent Kuressaares mullu uksed avanud pisim baar Uim, mis vaatamata oma väiksusele on kõige enam kõneainet tekitanud. Alla 30 000-eurose reklaamikampaania kategooriast võis nominentide hulgast leida Uime surfibaari turuletoomise. Uimeahv kui fenomen jõudis nominentide sekka ka ambient-kategoorias. Mõlemas kategoorias õnnestus Uimeahvil koju tuua hõbemuna ehk teine koht.

“Uime tegema hakates oli selline tunne sees küll, et siit tuleb hea asi ja tasub Kuldmuna konkursile esitada,” märkis Uime üks loojaist, reklaami­agentuuri IDEA AD tegevjuht Timo Hartikainen. Seda, kas konkursil ka edu tuleb, on aga tavaliselt üsna raske ette ennustada. “Igal juhul oleme võitude üle väga rõõmsad, päris mitu head tööd jäid konkursil Uime seljataha,” märkis Hartikainen.

Uimeahv on tema sõnutsi puhtalt IDEA loovtiimi ideesähvatus. “Meie kunstiline juht Alina (Luther – toim), kes muuhulgas tegi ka Uime baari sisekujunduse ja logo, kasutas n-ö töömaterjalides surfilauaga ahvi pilti,” rääkis Hartikainen.

Sellest sai omakorda inspiratsiooni loovjuht Heiki Urbala, kes Timo sõnul ühel hommikul põlevate silmadega Uimeahvi kontseptsiooniga välja tuli.

Naljaga pooleks esitatud küsimise peale, kes peitub ringimöllava Uimeahvi maski taga, vastas Hartikainen lustakalt: “Uimeahv on Uimeahv!”

Kampaaniaga olid seotud Timo Hartikainen, Elen-Greete Jaadla, Heiki Urbala ja Alina Luther.

Disaini/pakendi kategoorias olid finalistide seas ka Lääne-Saare vallas käsitöölante tootva Estlant OÜ Mullutu Murdja ja Vilsandi Võtuka pakend ning nende pakenditega näkkas neil sedakorda pronksmuna ehk kolmas koht.

Estlandi tootmisvaldkonna eest vastutava Meelis Juhkami sõnul oli nende jaoks suur üllatus juba see, kui nad pääsesid finaali kuue parima hulka. “Saavutatud kolmas koht ja pronksmuna ületasid aga igasugu ootused, sest konkurendid olid vägevad,” kinnitas Juhkam.

Pakendi autorid on Meelis Juhkami head sõbrad Tarmo Mustonen, kes oli selle projekti juht, ja Märt Lillesiim, kes vormistas ettevõtte soovid ja mõtted tegelikkuseks.

“Oleme uhked, et saame oma lante müüa pakendites, mis on leidnud tunnustust Eesti juhtivate reklaami- ja disainiinimeste poolt,” rõõmustas Juhkam. “Kindlasti aitab see kaasa meie ettevõtte kasvule ja arengule.”

Print Friendly, PDF & Email