Uimeahv, Mullutu Murdja ja Windy Beach püüdsid Kuldmune

Uimeahv INSTAGAM

Uimeahv
INSTAGAM

Saku suurhallis toimus eile õhtul reklaamimaailma oodatuima, Kuldmuna 2016 konkursi pidulik galaõhtu, kus tunnustati möödunud aasta parimaid reklaamitegijaid ja turundajaid.

Konkursi finalistide seas olid kõige-kõigemat ehk Kuldmuna püüdmas ka saarlased või Saaremaal asuvate tootjate- tegijate reklaamid.

Disaini/pakendi kategoorias olid nominentide seas Lääne-Saare vallas käsitöölante tootva Estlant OÜ Mullutu Murdja ja Vilsandi Võtuka pakendid. Ilmekate landipakendite autorid on Märt Lillesiim ja Tarmo Mustonen.

Disaini/firmagraafika kategoorias oli nominent ka Saaremaalt pärit laulja Windy
Beachi ehk Tuuli Ranna jaoks spetsiaalselt loodud oma märk ja kirjatüüp, mida võib näha ka lauljatari verivärskel debüütplaadil. Graafika lõi Tuuli Rannale alias Windy Beachile disainer Helene Vetik.

Koguni kahes kategoorias oli nominent aga Kuressaares mullu uksed avanud pisim baar Uim, mis vaatamata oma väiksusele kõige enam kõneainet on tekitanud. Alla 30 000-eurose reklaamikampaania kategooriast võis nominentide hulgast leida Uime surfibaari turuletoomise.

Kampaania kirjelduse kohaselt oli reklaamiagentuuri IDEA AD eesmärk luua uuele tillukesele Saaremaa surfibaarile eristuv nägu ja minimaalse võimaliku turunduseelarvega tuua inimesed sinna pidutsema. Teostuse poole pealt pandi baarile nimeks Uim ja äratati ellu Uimeahv, kellele meeldib pidutseda ja surfata.

Baari täitumus oli tegijate kinnitusel 200%, mistap laieneti ka terrassile. Uime avamisega seoses leidis suuremat kasutust ka sõna “uimerdamine”.

Kampaaniaga olid seotud Timo Hartikainen, Elen-Greete Jaadla, Heiki Urbala ja Alina Luther.

Uimeahv kui fenomen jõudis nominentide sekka ka täiesti eraldi Ambient-kategoorias. Sama reklaamitiimi kirjelduste kohaselt kasutati Uimeahvi liikuva välimeedia reklaamina, surfilaud baari avamisaegadega kaenla all. Inimestele meeldis lasta ennast peo ajal koos Uimeahviga pildistada ja fotosid sotsiaalmeedias jagada. Muuhulgas lastakse Uimeahvil nii Facebookis kui ka Instagramis möllata koos kuulsate DJ-dega, kes baari plaate keerutama tulemas.

Kuidas saarlastel reklaamikonkursil läks ja kas tehtu eest ka Kuldmune pudenes, peaks suurema avalikkuse ette jõudma ilmselt täna.

Selle aasta Kuldmuna galaõhtu oli ühtlasi turunduskonverentsi Password lõpugala, kuhu oodati pea 800 erialainimest nii Eestist kui ka välismaalt. Tegemist on läbi aegade suurima turundussündmusega, kus peateema on loovuse ja äri ühendamine.

Print Friendly, PDF & Email