Saaremaa Delifood üllatas toorjuustudega (5)

LEIAB KAUPLUSTEST: Marko Mägi sõnul on esimene tagasiside tarbijatelt juba näidanud, et toorjuustude lipulaev on see, millele annab maitse karulauk. RAUL VINNI

LEIAB KAUPLUSTEST: Marko Mägi sõnul on esimene tagasiside tarbijatelt juba näidanud, et toorjuustude lipulaev on see, millele annab maitse karulauk.
RAUL VINNI

Peamiselt kohukeste tootjana tuntud Saaremaa Delifood OÜ ei ole tegelikult juba ammu enam pelgalt kohukeste tootja. Ehkki tootearendus käib nendegi osas pidevalt, tuldi nüüd turule ka toorjuustudega.

Tööstuse tootmisjuht Marko Mägi ütles, et kolme eri maitsega toorjuustud on tõesti nende uusim toode. Seda enam, et varem neil sedasorti toodangut polnud. Saaremaal kauplustes müügil on need olnud ligikaudu kuu.

Saarlaste privileeg

Nõnda võib öelda, et praegu on saaremaised toorjuustud paljuski saarlaste privileeg. Mandrile need laiemalt veel jõudnud ei ole, kuid kaugel seegi aeg enam on.

“Pakkumised on kauplusekettidele tehtud ja mõnes väiksemas poes on need mandril ka müügil, aga praegu müüb suurema osa siiski meie suur partner Saaremaal (Coop Saaremaa – toim),” rääkis Mägi.

Kuigi toorjuustud on alles väga uus toode, on esimene tagasiside tarbijalt juba saadud. “Oma järeldusi saab juba teha küll, selle toote esmaesitlus oli meil Tallinnas toidumessil, seal pakuti neid inimestele degusteerimiseks ning kõige suurema ja positiivsema heakskiidu sai karulaugu-toorjuust,” märkis Marko Mägi.

See oli kõigi lemmik. Maitsestamata toorjuust ja toorjuust röstsibulaga pälvisid aga kiitust üsna võrdselt. “Karulauguga toorjuust meeldis tõepoolest absoluutselt kõigile ja see, ma arvan, ongi meie toorjuustude lipulaev,” sõnas tootmisjuht.

Marko Mägi sõnul tuleb sellises tööstuses tootearenguga tegeleda pidevalt, seda ei saa teha tükati. “Tuleb tegeleda, vaadata turul, millisesse segmenti on võimalik siseneda, ning vastavalt tootmise võimalustele seda teha,” rääkis ta. “Tundus, et selles segmendis on ka meile ruumi ja nüüd üritamegi sealgi kanda kinnitada.”

Toorjuustud ei ole siiski Saaremaa Delifoodi ainus uus toode, mis viimasel ajal müügile tulnud. Vähemalt kaks uut toodet on veel. “Meie pesamuna on Kreeka jogurt. See on 10-protsendiline maitsestamata toode, millest inimestel on hea võimalus teha midagi täpselt oma maitse järgi, teha n-ö oma tooteid,” selgitas Mägi.

Töökas aasta

Samuti on uute toodete nimekirjas kakaokohuke. “Ka see on degusteerimistel saanud väga hea vastuvõtu osaliseks ning loodame, et see hakkab rahvale tõesti maitsma.”

Tootearendusmeeskond on tööstusel tubli ja tragi. “Peab ikka ajaga kaasas käima ja tootearendusgrupp käib tõesti koos pea igal nädalal,” tunnistas ta. “Ikka igal nädalal liigutame neid mõtteid, millises suunas minna, mida uut tuua, mida välja vahetada. See on päris intensiivne töö.”

Vaadates tagasi lõppevale aastale, ei osanud Marko Mägi esimese hooga päris täpselt öeldagi, kui palju uudistooteid neil sel aastal müügile on tulnud. See on aga kindel, et väike arv see pole.

“Olen kindel, et arv on kindlasti kahekohaline,” kinnitas ta. “Tubli ja töökas aasta on olnud.”

Print Friendly, PDF & Email