Saarte Hääle toimetuse poole pöördus Swedbanki klient, kes pööras tähelepanu sularahaautomaatide paiknemisele panga Kuressaare kontoris.
Klient ütles, et pärast seda, kui Swedbanki automaate kontoris ringi tõsteti, on kõik, mis automaatide juures tehakse – palju inimesel kontol raha on ja palju nad rahatähti välja võtavad või sisse maksavad –, tänavale näha. Seda eriti praegusel ajal, kui väljas on pime ja ruumid hästi valgustatud.
Klient nentis, et käis ka pangas töötajate tähelepanu olukorrale pööramas, ent seni pole seal midagi muutunud.
Swedbanki Kuressaare kontori juhataja Liilia Mesila ütles Saarte Häälele, et nad on tõepoolest olukorrast teadlikud ja tänulikud kliendile tagasiside eest. “Oleme juba tellimuse sisse andnud, et meie tamburi aknale vajalikud turvakiled pandaks, ja need paigaldatakse tuleval nädalal,” kinnitas ta. Nõnda peaks probleem juba õige pea lahenduse leidma.
kus on ikka sõnakasutus. Tambur e tuulekoda.
See on häiriv tõesti.Viisin ükskord automaati suure summa raha sisse ning üks mees trügis mulle kuklasse samal ajal kui ma raha masinasse panin.Kartsin et äkki hüppapki mulle selga.Päris kitsas on seal.Varem oli parem.
Kogu teenindus sakib….inimesed ronivad üksteise selgas , sest ei saa aru milline automaat millist teenust pakub enne kui oled oma kottidega maandunud …Vanemad inimesed jooksevad nãrviliselt ringi oma asjadega !
LOLLUS KUUBIS
Jah väga ebamugav ja ebaturvaline…üritasin ykskord 2000 eur sisestada, masin tõrkus, aega läks ca 20 min! Ruum oli rahvast täis, kõik uurisid ja vahtisid ja lugesid, palju ma sisestan ja olid pahased, et nii palju aega kulub. Vilets on see korraldus kyll
Kui kevadel pääses Swedpanka ka ratastoolis liikuv klient siis nüüdseks on ratastoolis liikujad Swedpanga poolt ellimineeritud.