Taxify pole dispetšerite tööd vähendanud

Aasta tagasi liitusid populaarse Taxify mobiilirakendusega ka Kuressaare taksod, mille abil saab klient dispetšeri vahenduseta endale takso tellida. Tänaseks päevaks kasutavad nutiseadme teenust pea kõik Kuressaares liiklevad taksod ja vaid mõned üksikud ei ole sellega veel liitunud.

Kuressaare Takso juhatuse esimehe Rando Kaubi sõnul on aastaga Taxify mobiilirakendus muutunud vägagi populaarseks. “Vastukaja inimestelt on olnud hea, keegi ei ole pretensioone esitanud, pigem on ikkagi kiidetud,” märkis Kaubi. “Ent eks see ole rohkem noorte inimeste pärusmaa, sest nemad kasutavad nutiseadmeid aktiivsemalt.”

Kaubi tähelepanekul ei ole mobiilirakenduse kasutuselevõtt taksodispetšerite tööd vähendanud.

“Inimesed, kes on harjunud endale taksot tellima läbi telefonikõne, teevad seda ka jätkuvalt ja seega dispetšerite töökoormus vähenenud ei ole.”

Taxify mobiilirakendus toimib Eestis lisaks Tallinnas, Tartus, Haapsalus, Pärnus, Viljandis ja Kuressaares. Takso tellimiseks peab klient laadima oma nutitelefoni Taxify mobiilirakenduse. Tellimisel saab klient taksot valida auto kauguse, hinnakirja või teiste klientide poolt antud tagasiside alusel.

Print Friendly, PDF & Email