Kliendid pole kiitusega kitsid (24)

ABIVALMIS JA SÕBRALIK: kiidetute nimekirja kuuluvad ka Kuressaare hambapolikliiniku registratuuri töötajad. Pildile jäi Siiri Belinets. Foto: Tambet Allik

ABIVALMIS JA SÕBRALIK: kiidetute nimekirja kuuluvad ka Kuressaare hambapolikliiniku registratuuri töötajad. Pildile jäi Siivi Belinets. Foto: Tambet Allik

Eile pärastlõunaks oli heateenindus.ee kodulehekülje kiituste rubriiki saadetud veerandsada teadet suurepärase teeninduse ja teenindajate kohta Saare maakonnas.

Bauhofi Kuressaare kaupluses on kliendi hinnangul positiivne, sõbralik ja abivalmis töötaja Maris Põld. Kiidetakse ka GoBusi Saaremaa osakonna bussijuhti Hillar Kuuske kui väga viisakat, rahulikku ja klientidesse-sõitjatesse lugupidamisega suhtuvat sohvrit.

Kuressaare Rahva Raamatust nimetatakse väga sõbralikku ja abivalmit teenindajat Eve Mäge, Carolina London Tele2 Kuressaare esindusest on aga ühe kliendi sõnul “tubli ja tark tüdruk, kes tõesti oskab asja”.

Veel kiidavad külastajad Kuressaare Hambapolikliiniku registratuuri töötajaid, Kalevi šokolaadipoe teenindust, Saaremaa tarbijate ühistu Liiva kaupluse müüjat Evely Aeru, Marili Kesküla Tele2-st, Krediidipanga Kuressaare kontori, Saare Selveri ja Auriga keskuse lillepoe töötajaid.

Kiiduväärt teenindajaist on teada andnud ka Kadi raadiosse helistanud inimesed. Ka nemad tõstsid esile Kuressaare hambapolikliiniku registratuuri töötajaid, ent ka Aia tänava nurgal asuva Butiigi teenindust.

Foto: Tambet Allik

Foto: Tambet Allik

Üks enam kiidetud teenindajaid on Kuressaare Maxima kaupluse kassapidaja Ivi Linkmann (väiksel fotol), keda oli esile tõstetud neljal korral.

“Kiidan väga kiiret, sõbralikku ja rõõmsameelset kassapidajat, kelle juures olen saanud väga hea teeninduse osaliseks,” kirjutab Urve Kuressaarest. “Et tal jätkuks rõõmsat meelt ka edaspidiseks. Maksan alati tema kassas.” “Väga kiire ja hea teenindus,” leiab teine klient. “Väga hea, tubli ja kiire töötaja! Head meelt ja rõõmu edaspidiseks,” lisab kolmas.

Ivi Linkmann töötab Kuressaare Maxima kaupluses kassapidajana möödunud aasta juuli algusest. “Mulle meeldib töö, kus saab inimestega rääkida,” kinnitas ta. “Ja paistab, et ka ostjatele meeldib, kui nendega suheldakse.”
Tõsi, tundide viisi kassas istuda pole just kerge. “Eks see väsita küll, aga sellest ei tohi välja teha,” arvas Linkmann.

Ostjad tunnustavad ka Linkmanni kolleegi Ülle Pihlat, iseloomustades teda kiire, sõbraliku ja rõõmsameelsena. Samuti Maximas kassapidajana töötava Sten Karlsoni kohta kirjutab klient: “Üks kiiremaid teenindajaid, keda üldse kohanud olen! Väga rõõmsameelne ja tubli noormees.”

Kuressaare Maxima juhatajal Aira Lepal on klientide tunnustuse üle hea meel. “Kliendile on esmatähtis vaba suhtlemine, viisakus ja loomulikkus – see meeldib kõigile,” kinnitas ta. Lepa hinnangul on kõik kolm kassapidajat, kes heateenindus.ee leheküljel nimepidi ära toodud, tunnustust väärt.

Print Friendly, PDF & Email