Kiida teenindajat

Kui juba kodust välja minnakse, siis puututakse suure tõenäosusega ka mõne teenindajaga kokku. Head teenindamist ollakse aga harjunud pidama millekski iseenesestmõistetavaks. On ju normaalne, kui teenindaja naeratab ja on viisakas. Meelde jäävad klientidele üldiselt aga vastupidised kogemused. Jutuainet ei paku viisakas, vaid ikka ebaviisakas teenindaja.

Seetõttu on suurepärane, et on välja mõeldud hea teeninduse kuu. Vähemalt sel ajal ärgitatakse inimesi rohkem rääkima oma positiivsetest kogemustest. Tunnustatakse neid teenindajad, kelle head suhtlemisoskust ja kannatlikkust peetakse muidu iseenesestmõistetavaks.

Levinud on väljend, et klient on kuningas. Mõnikord kipub aga nii-öelda kuningatel ununema, et kuningad peavad ka kuninglikult käituma. Hea teeninduse kuul tuletatakse seda neile meelde. Juhul kui julgust, tahtmist või harjumust kellelegi kiitust avaldada pole, piisab vahest ka sellest, kui ise viisakas olla. Ei tasu aga unustada, et lisaks kiidetavale teeb hea sõna tuju rõõmsaks ka kiitjal endal.

Print Friendly, PDF & Email