Märtsis kiida teenindajaid (6)

Märtsi saabudes alanud kampaania “Kiida teenindajat” kutsub kliente märkama head teenindust ja teenindajat ning kiitma teeninduskohti.

Kliendid saavad anda tagasisidet, kirjutades heast teenindusest aadressil www.1182.ee või www.heateenindus.ee, helistades või saates SMS-i lühinumbril 1182 või kirjutades kiituse tagasisidesedelitele ja jättes need teeninduskohtades vastavatesse postkastidesse.

Eilseks olid www.heateenindus.ee lehel kiitust pälvinud Saare Selveri töötajad Hiie Iljas, Greta Rüütel, Heli Õunpuu ja Eve Muul.

Eve Muuli kohta on klient kirjutanud järgmist: “Teenindaja aitas minu kogemata ostetud vale kauba ümber vahetada. Poodi tagasi minnes eeldasin, et raisatud raha, kuid lõpptulemusega jäin väga rahule.”

Krediidipanga Kuressaare kontori teenindajaid Marinit ja Meritit iseloomustati aga väga positiivsete ja alati abivalmitena. “Lähenevad igale kliendile personaalselt,” leiab tunnustuse avaldaja.

Saare Selveri juhataja Iige Laesi sõnul osaleb kauplus “Kiida teenindajat” kampaanias juba aastaid.

Laesi sõnul kiidavad siinseid teenindajaid pigem külalised väljastpoolt Saaremaad. “Saarlased ei ole väga agarad internetis oma arvamust avaldama,” märkis ta. “Kui teenindajat kiidetakse, siis pigem näost näkku.”

Hea teeninduse kuul kutsub Laes kliente üles julgemalt oma arvamust avaldama.

Märtsi lõpuks koostatakse veebi, telefoni ja SMS-i teel tulnud kiitustest enimkiidetud ettevõtete edetabel. Teeninduskohad, mida kliendid kõige enam on kiitnud, saavad kampaania lõpus tunnistuse ja uksekleebise “Kliendid kiidavad 2015”.

Märtsis toimuvad ka “Parim teenindaja 2015” konkursid. Pärast Tallinna ja Tartu konkurssi selgub 19. märtsil Tallinnas Coca-Cola Plazas teiste Eesti piirkondade parim teenindaja ning II ja III koha omanikud.

“Eesti parim teenindaja 2015” finaal leiab aset 8. aprillil Tallinnas.

Print Friendly, PDF & Email