Eesti Energia sulgeb Kuressaare teenindusleti (7)

Eesti Energia suleb oma teenindusleti Kuressaare postkontoris, põhjendades seda külastatavuse vähenemisega, ning hakkab kliente teenindama klienditelefoni ja e-teeninduse kaudu.

Kui 2013. aastal külastas Eesti Energia teeninduspunkti Kuressaare postkontoris keskmiselt üle 30 inimese päevas, siis praeguseks on see näitaja langenud kümneni. Rohkem kui pooled pöördumistest on seotud näidu teatamise või arvetega, väiksem osa elektri-või võrgulepinguga.

Eesti Energia teenindusosakonna juhi Eve Vuksi sõnul saab kõiki Eesti Energiaga seotud toiminguid teha telefonitsi või internetis, mis on ilmselt ka põhjuseks, miks kliendid teeninduspunktis enam ei käi.

“Kahe aasta jooksul on Kuressaare teeninduspunkti neljast teenindajast jäänud kliendikülastuste olulise vähenemise tõttu tööle ainult üks teenindaja. Hiljuti otsustas ka viimane teenindaja omal soovil lahkuda,” selgitas Vuks. “Viimaseid teeninduspunktis käima harjunud kliente võtame veel vastu käesoleva nädala lõpuni ja tutvustame neile võimalusi, kuidas tekkivaid küsimusi edaspidi lahendada,” lisas ta.

Teenindusosakonna juhi sõnul on teeninduspunkti külastatavuse vähenemise põhjuseks harjumine avatud elektrituruga, mistõttu on ka vähem elektriostu või elektrituru toimimisega seotud küsimusi.

Print Friendly, PDF & Email