Mure söögikohtade pärast (2)

Väga paljud meist muudavad söömise ja joomise meeldivaks sündmuseks väljaspool kodu – olgu selleks siis kerge lõuna välikohvikus või uhke õhtusöök restoranis. Sellest võiks järeldada, et kõige lollikindlam raha teenimise viis on söögi, joogi ja istekoha pakkumine kohas, kus on palju inimesi. Paraku pole see alati nii, sest kõige ilmsema idee peale tuleb enamasti rohkem kui üks ettevõtja.

Kui konkurentidel läheb tunduvalt paremini või siis muudest asjaoludest tingitult pannakse äsjaavatud söögikohti üsna pea jälle kinni. Mis siis valesti läks – kas road polnud piisavalt head või oli teenindus kehv või rendipind liiga kallis? Eks iga ettevõtja tea seda ise kõige paremini ja proovib uuesti, kui proovib.

Võib-olla tuleks aga arvestada, et kohvik või restoran avatakse ikka klientidele ja nende vajadustele mõeldes. Seega oleks hea enne välja uurida, kus ja mida inimesed süüa tahaksid ning millest puudus on, ja alles siis seda pakkuda. Vastasel juhul võivad ka väga-väga head ideed lõppeda krahhiga.

Print Friendly, PDF & Email