Eile pärastlõunal veeskati Roomassaare sadamas Luksusjaht AS-is ehitatud ligi veerandsaja meetri pikkune Skandinaaviamaades kõrgekvaliteedilist MouldTech kaubamärki omav Delta Powerboats klassi luksuskaater.
Arcona jahte ja Delta Powerboats kaatreid tootva Luksusjaht AS-i omaniku Lennart Alpståli (fotol) sõnul täitus selle täiusliku uuetüübilise mudeli vettelaskmisega üks tema peamisi unistusi.
“Kui ma Saaremaal paadiehitusega alustasin, siis unistasin just sellisest kaatrist. Nüüd on see valmis. Kusagil mujal Põhja-Euroopas ei ole niisugust kaatrit ehitatud,” tundis Lennart Alpstål eile heameelt.
Reisijate ja laevapere jaoks on kaatril luksuslikud kajutid ja muud vajalikud ruumid. Ohutu meresõidu tagavad nüüdisaegsed, tehnika viimase sõna järgi paigutatud seadmed.
Uue luksuskaatri sõiduomadused pannakse proovile Saaremaa vetes. Pärast nn viimase lihvi andmist võtab kaater suuna Rootsi poole. Just sealselt ärimehelt said saarlastest laevaehitajad luksuskaatri ehitamise tellimuse.
Saarte Hääle andmeil on Luksusjahil teine samasugune kaater juba töös.
Kas pole mette veeskama – veeskas – veesati – veesatud? Raamatutest meelde jäänud.
Märkimist väärt ettevõtmine. Ahhoi!
Oleks tahtnud ka seespool tehtud pilte näha! Või ei lastud ajakirjanikke kaugemale?!
disaini osas oleks ikka võinud spetsialistide abi kasutada. tundub kuidagi põlve otsas kujundatud…
Väga ilus disain
Disain ülimoodne, kihvt!
Kui esimest korda nii suurt kaatrit näed, siis tuleb kindlasti palju huvitavaid mõtteid. Praegu oled sa lihtsalt ainult kapten ja sõidad sellega millega kästakse. Kui hakkad omanikuks siis otsustad, millise disaini valid. Kaatreid ehitatakse ostjatele, mitte kiibitsejatele.
No disaini osas küll midagi ette heita ei ole. Siit võib veel mõni disainiauhindki tulla. Päriselt ka
Titanicu kujuga
Mehetegu!
Tui-tui-tui, julmad võrdlused :p
Pole sa mingi kapten, tavaline merekauge maarott oled.
Kui vähegi asjaga kursis oleksid, siis kõik luksusjahis valimistatud Delta kaubamärgi kaatrid on sama disainijoonega ja see on ka üks müügiargumente, mis neid hästi müüb.
Huvitav disain, mis püüab pilke ja torkab teistest lustikummutitest erile.
Edevus käib luksukaupade juurde ;)
Minge vaadake omasilmaga seda sadamas. Ehk enne nädalalõppu see ära ei lähe ja tundke uhkust. :)
Millegipärast jätab see “kaater” kõigest lodja mulje.
Ärge arvake, et see kaater-mootorjaht siinsamas disainitud on. Või on??? Ikka kellegi väljamaa mehe-naise poolt projekteeritud-loodud asjaga on tegu. Nii nagu ka Nasva (BWB) laevaehitaja toodangu puhul. Viimaste puhul näiteks Runö on Austraalllaste looming. Aga tublid on meie mehd sellegipoolest, sest valmistoodand kannatab järelikult kriitikat, et kundesid on. Vahet pole, kes on looja.
Delta 80 on disainitud kuulsa rootslase Lars Modini poolt. :)
Ilus asi! Kui peale disaini veel ka efektiivsusest rääkida, siis tääv meenutab palju reklaamitud X-bow’d (Damen’i tehas nimetab nii): sellega pidavat laev paremini lainet lõikama. Igatahes, respekt, mehed!
kapten on näinud siin ainult eelmise aastatuhande jahte, see on kõige uuem ja kaasaegsem disain, vöör meenutab muideks veidi Titanicut.
Kas 38 sõlme on palju või on vähe?
38 sõlme on päris palju
Umbes 210 minutiga Gotlandile?
Disain ei ole kohapeal välja mõeldud vaid Lars Modini disaini büroo toodang
see ei ole mitte mingi X-bow. uskumatult palju spetsialiste on meil siin kribamas.
tääv ei ole kõige paremini õnnestunud, see peaks hoopis olema “moodus 140 kraadise nurga all”, siis lainerõhk oleks negatiivse iseloomuga ja laev sõidaks paremini. ka kütusekulu väheneks 30 protsenti.
Minu meelest näeb väga hea välja! Uudishimulisena tahaks seest ka pilte näha :D aga jah, mind tegi küll natuse kadedaks, oleksin ikka väga õnnelik, kui endal selline oleks….. :D Hea töö saarlaste poolt ja palju õnne uuele omanikule sellise iluduse puhul! :)
38 sõlme pole aeglane aga kindlasti ka mitte kiire,Sobib kui tahad niisama ringi sulistada ja parte ujumas vaadata!