
HOOG ÜLEVAL: Kehalas näidatud hea sõiduvorm lubab Ott Tänakul loota heale tulemusele ka kodusel Saaremaa rallil. Foto: Timo Anis
Laupäeval Kehala ringil sõidetud selle aasta viimasel rallisprindil said tehnikaga kimpus olnud Ott Tänak ja Raigo Mõlder kolmanda koha, küll aga lubab meie esipiloot olla tippvormis Saaremaa ralli ajaks.
“Kehala võistlusel oli meil palju tehnilisi probleeme, aga see oligi selle võistluse eesmärk,” lausus Subarut kontrollinud Ott Tänak, lisades, et olud olid autodele väga rasked. “Nüüd teeme korraliku ettevalmistuse Saaremaa ralliks ja olen kindel, et oleme seal tippvormis!”
Neljaveoliste autode klassis olid valitsejad Ford Focus WRC-l kihutanud ja kõik sõidud võitnud Georg Gross ja Oleg Gross, kes kogusid kolme sõidu kokkuvõttes kaks punkti. Võõrustajad sõitsid esimesel katsel välja ka päeva parima aja 4.37,1.
Teise koha said Kaspar Koitla ja Andres Ots Mitsubishi Lancer EVO-l nelja punktiga, olles katsetel vastavalt 2., 3. ja 2. Nende parim aeg oli 4.55,1. Kolmandaks tulid Ott Tänak ja Raigo Mõlder Subaru Imprezal 5 punktiga. Katsetel sõideti välja 8., 2. ja 3. koht.
Parima aja 4.44,3 sõitsid saarlased välja teisel katsel, kui kaotasid Grossidele vaid 8 kümnendikuga. “Usun, et teine voor tõestas, et ideaalse päeva korral oleksime võinud Grossidele konkurentsi pakkuda küll,” lausus Ott Tänak.
“Kahjuks oli meil esimeses voorus probleeme bensiinisüsteemiga, mille tõttu pidime raja vaikselt läbi sõitma, ja kolmanda vooru alguses läks roolivarras kõveraks, mistõttu oli auto enamiku katsest peaaegu et juhitamatu.”
Ott Tänak jagas kiitust ka Raigo Mõlderile. “Aastate jooksul, mil Raigo on istunud Georg Grossi autos, on ta teinud suure arengu ja ta sai väga hästi hakkama,” märkis Tänak.
Neljaveoliste autode meistrivõistluste hõbe kuulub Georg Grossi järel Henri Raidele ja Raul Kulgeveele, kolmandale kohale kerkis Ott Tänak, kellele on tänavu sprintidel kaarti lugenud nii Madis Halling kui ka Raigo Mõlder.
Küll aga tuli Ott Tänak karikavõitjaks 4WD-klassis, teine oli Timmu Kõrge ja kolmas Rainer Aus.
Lääne-Virumaal oli kohal pea 50 ekipaaži. Sõideti kolm vooru. Igas voorus fikseeriti raja läbimise aeg ning vooru kiireim oma arvestusklassis sai ühe punkti, teise aja saavutanu sai kaks punkti jne.
Etapi paremus saadi kolmest voorust kahe parema tulemuse summeerimisel.
Etapi tulemuse saamiseks pidi võistleja läbima vähemalt kaks sõiduvooru.
eilses postimehes sama jutt teiselt ajakirjanikult, ei tea kumb kumma pealt maha tegi
ehk on kirjutaja on sama aga kahe nime all avaldades saab maksusi optimeerida
Nagunii põrutad juba teisel kiiruskatsel võssa nagu põrsas pilliroogu.
heh kui oleks tippvormis ju siis ikka oleks wrc-s edasi ja teeks mehetegusid seal mitt ei konutaks ikka kodupinnal.
oli ju postimehes viidatud algallikale
Puue on või? Anna raha ja mees sõidaks!
Paneme mööda kraave!!
to a. mis vingud annad ise kui tahad et sõidaks miks me peame ta sõite kinni taguma.