Orissaare vallas tegutsev ettevõtja Maria Kaljuste plaanib võtta kasutusele kaubamärgi Saarepiiga ning on patendiametile esitanud vastava taotluse.
Aastaid Saarepiiga iludusvõistlust korraldanud Tiia Leppik ei ole kaubamärgi registreerimise vastu huvi tundnud ja tal pole midagi selle vastu, kui see nüüd erinevate kaubagruppide turustamisel kasutusele võetakse.
Leppik teab, et kusagil maapiirkonnas tegutseb rahvatantsurühm, mis kannab Saarepiiga nime, ning on ju olemas ka Saarepiiga sai.
“Saarepiiga nimi ei ole ju ekstra leiutatud. Võib-olla ta sellistele Saaremaa asjadele isegi sobiks ja kui need on erinevad kategooriad, siis miks mitte,” arvas Leppik.
Ka Maria Kaljuste ütles, et kaubamärke kaitstakse erinevates kategooriates – joogid, toidud ja iludusvõistlused jpm – ning need ei ole omavahel seotud. Saarepiiga ei ole ainus kaubamärk, millele Kaljuste patenti taotleb, neid on tema sõnul teisigi.
Kaubamärgi Saarepiiga alla kuuluksid õlu, mineraal- ja gaseeritud vesi ning muud alkoholivabad joogid; puuviljajoogid ja puuviljamahlad; siirupid ja teised joogivalmistusained jpm.
“See on osa ühest suurest projektist, millest ma olen lubanud rääkida, aga räägin siis, kui aeg on küps,” lausus ta.
aga bränd murueit?
milline saare õlu
Piiga ei ole kahjuks üldse saaremaine sõna!!!!