Vastukaja: “Tüütud tülitajad”

SH 16. mail

LHV suhtub väga tõsiselt inimeste hinnangutesse meie töö kohta. Tehes oma turustustööd eestlaste jaoks pisut ebatraditsioonilisel ja aktiivsel viisil, mõistame, et oleme pidevalt avalikkuse suure tähelepanu all. Seetõttu oleme koostanud finantsinspektsiooni juhistest lähtuvalt kompleksse juhiste süsteemi, millest turustajad peaksid oma töös lähtuma. Anname endast parima, et iga kliendi jaoks ebamugavust tekitanud olukord saaks kindlasti lahendatud.
Antud olukorra teeb keerulisemaks tõik, et kaebusega esinenud isik ei soovinud täpsustada juhtumi detaile ja seetõttu on ka raske asjas lõplikku ja objektiivset selgust leida.

Meie senine kogemus näitab, et teinekord kipuvad asjad taanduma inimestevahelistele möödarääkimistele. LHV eesmärk pensionifondide kaubanduskeskustes tutvustamisel ei ole selgelt ainult müügitöö, vaid inimeste finantsalase teadlikkuse tõstmine.
Saarte Hääles kirjeldatud olukorda suhtume täie tõsidusega ning anname omalt poolt maksimumi, et klient edaspidi end lugejakirjas mainitud viisil tundma ei peaks. Kindlasti soovitame inimestel pöörduda otse LHV poole, kui on kahtlus, et LHV pensioniturustajad ei ole käitunud inimeste arvates sobival viisil. Üheskoos on ikka kergem kitsaskohtadest üle saada.

Lauri Paeveer
LHV panga pensionifondide müügijuht

Print Friendly, PDF & Email