Saaremaal tuleb hea teeninduse suvi (1)

Tänavune suvi kuulutatakse Saare maakonnas hea teeninduse suveks, mille eesmärk on koos siinsete turismi- ja teenindusettevõtetega edendada külalislahkust ja väärtustada teenindajate tööd.

“Eiffeli torni meil ei ole, kuid külalislahket ja hea teenindusega kohta tahavad turistid ikka ja jälle külastada või soovitavad seda oma sõpradele-tuttavatele,” ütles idee autor, Kuressaare ametikooli toitlustuse juhtõpetaja Õile Aavik. “Saare maakond võiks saada tuntuks just oma kõrge teenindustaseme poolest.”

Jaanipäevast augusti lõpuni kestva ettevõtmisega saavad liituda kõik maakonna teenindusettevõtted ja -asutused. “Oleme mitme ettevõtte juhtidega rääkinud, huvi on olemas,” sõnas Aavik.

Sel aastal täitub 20 aastat ametikooli õpperestorani Kass avamisest ja turismitöötaja eriala õpetamise algusest. “Seetõttu on sümboolne, et algatasime mõnda aega mõttes olnud hea teeninduse suve just tänavu, ja on rõõmustav, et leidsime kohe ka mõttekaaslasi, kellega koos seda läbi viia,” rääkis Õile Aavik.

Ettevõtmine saab alguse avaseminariga esmaspäeval, 11. juunil, mil lisaks projekti tutvustamisele räägivad teeninduse hetkeseisust Eesti ettevõtluskõrgkooli Mainor õppejõud. Teenindustaseme arendamisest räägivad oma ettevõtte põhjal Olde Hansa restorani loovjuht Angela Randmets ja Swedbanki Kuressaare kontori juhataja Ave Reimaa-Lepik.

Hea teeninduse suvega liituvad ettevõtted saavad osalemist tähistavad kleepsud ja infomaterjalid. Kliendid võivad teeninduse kohta tagasisidet anda nii ettevõttes kohapeal kui ka vastaval veebilehel. Saadud tagasiside põhjal kuulutatakse sügisel välja maakonna parimad teenindajad ja teenindusettevõtted. Hea teeninduse suve patroon on maavanem Kaido Kaasik.

Ettevõtmise korraldajad on Kuressaare ametikool, Saare maavalitsus, Saaremaa Arenduskeskus ja Saarte turismiarenduskeskus.

Print Friendly, PDF & Email