“Edukust saab kindlasti hinnata selle järgi, et klientide arv on nende kahe ja poole aastaga kuuendiku võrra kasvanud. Ka käive on jõudsalt kosunud,” ütles Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid.
Ta lisas, et nende heade näitajate kõrval on kaupluse edukaks nimetamisel ülioluline see, kui hästi ja ühtselt töötab kaupluse kollektiiv. “Selle kaupluse töötajad annavad kauplusele näo ning töötavad tõesti kui üks meeskond. Nemad toovad kliendi ikka ja jälle tagasi just seda kauplust külastama, ehkki konkurents on Kuressaares väga terav. Suur tänu neile,” märkis Erilaid.
15 000 elanikuga Kuressaare Maxima XX on kahe ja poole aastaga välja andnud ligi 15 000 Aitäh kliendikaarti.
Kuressaare Maxima XX avati 2009. aasta 21. mail. Kaupluses töötab 75 inimest.
Maximal on Eestis praegu 65 kauplust.
eks oma osa on juhatajal kes oskab kollektiivi tööle panna,tubli
Mina ei arva, et maxsima on üks toredamaid poode Kuressaares. Kui Kuressaares maxima avati, siis minul kui kliendil ei olnud kuigi mugav kuulata, kuidas ülemused oma töötajad alandasid ja mõnitasid. Hinndadega on seal samuti pidevalt probleeme. Hoidun maxsimast, sest tõesti igakord käija ja neile tšekil näidata taaskord tehtud viga-tüütab ära. Mitte ma ei väida, et teistes kohtades sellist asja ei ole, loomulikult on, kuid maxsimas on see pidev. Usaldus puudub selle kaupluse kohapealt ning klienditeenidus ei ole kliendisõbralik ega kiire. siinkohal tuleb meelde eelmine aasta toimunud saaremaa rally, kus maxsimas laupäevaõhtul töötas vaid kaks kassat ning järjekorrad olid poolde saalini. EI olnud just kuigi meeldiv seista järjekorras oma paari tootega. Kui on saaremaal ikka suurüritused, siis maxsimas peaks ikka rohkem kassasid töötama. Ei ole rahul ka sellega, kui puuvilja valides, kuuled pealt, kuidas letitaga teenindavad inimsed kas üksteist tagakiruvad või siis oma eraelu arutavad.
mõni minut enne kella seitset müüdi jälle purupurjus meesterahvale alkoholi. Väga näotu.
nõus Mallega tihti jamad allahinnatud kaupade hindadega, rikutakse alkoholiseadust,purupurjus isikutele ei tohi alkoholi müüa
no kül lon maa külmunud , küll on kärss kärnas……..aga palun,külastage seda poodi mis teile meeldib, eks poed kõik puhtad, aga siin on võrreldud maximat teiste Eesti Maxima poodidega, loe ja saa aru millest jutt aga kohe halvustama ja kiruma;((,
ehk sulle siis järgmine kord enam ei müüda alkoholi!
Eriti tobe on üle poe kuulutus, vabandus, et olge kannatlikud, vabandame, peale kella 22 enam alkoholi osta ei saa, oodake, homme kohtume jälle, pole kuulnud, et vabandame, leiva, piima hind on tõusnud, ainuke murelaps (jutumärkides) on joomahull, milline SILMAKIRJALIKKUS
Nii jubedat teenindust pole mina varem kohanud. Iga kord saan sealt mingi negatiivse laksu.Mida peab tundma ostja kellele müüja poolt väidetakse ,et ta alles 2tundi tööl siin ja koogilöikamisega hakkama ei saa. Ma ei taha end enamate näidete;) siin avalikustamisega uuesti traumeerida.
Kauba ja selle valiku üle ei nurise , eriti.
sulle vist meeldib see negatiivne laks, et ikka ja jälle seal maximas käid…..
Sa paistad teadlik olema ka muudest kirjavahemärkidest, ometi kasutad vaid koma ja lood lause millest parimal juhul vaid ise aru saad…
on Kuressaare Maxima üks parimaid marketeid,mida olen külastanud.Segaduse hindadega põhjustavad kliendid ise,sest olin ühel korral tunnistajaks intsidendile,kus ostja nõudis odavamat hinda.Nimelt oli üks külastajatest tõstnud kauba vale koha peale ja ostja vaatas ainult hinda,aga pole lugenud,mis seal hinna juures kirjas on.Kui koos infoleti töötajaga riiuli juurde läks ja näitas,kus asja võtnud oli,oli asi kohe selge!Nii,et lugupeetud ostjad:kui võtate kaupa ja vaatate seda lähemalt,siis olge head ja asetage kaup samale kohale tagasi,mitte aga kuhu juhtub!Nii sälitate nii enda kui ka teenindajate närvi rakke!Olen tähele pannud veel ühte probleemi:Üks osa ostjaid sisenevad ostusaali koos lastega ja siis nad arvavad,et lastekaupade riiulid on laste mängutoaks!Lapsele öeldakse:”Ole niikaua siin,kuniks mee toiduosakonnas käime!”.Laps aga näpib kõik väljapanekud üle ja asetab jälle asjad valesse kohta!Nii tekivadki hinnaüllatused…
Edu teenindajatele!Kolme lapse ema.
nõus eelnevaga, kõige suuremat segadust tekitavad ostjad ise!Kuressaare maxima on hea ja tore pood, olge ise asjalikud siis ei ole ka probleema.
Kes tahab, küll see aru saab.
ma ei käiks maximas, aga kahjuks puudub siin linnas igasugune alternatiiv. ärge tulgel mulle mingist selveritest ega veel vähem rimist rääkima…
No minge käige korra mönes talina maximas ää ja te näete…kohutav ,mis seal on…meie maximas ikka kord ja puhtus ja pole mina küll siin miskit paha ega halba saand…täiega rahul…isegi lastele ostetud riided-jalanöud on korralikud…
Jah-mujalt maximatest olen ikka öudukaid kuulnud…
aga hindadega on alati mingi jama. kontrollige kindlasti, saali ja kassa hinnad erinevad ja seda tarbija kahjuks. just kehtib see kollaste siltidega kampaaniatoodete kohta. ka punaste siltidega tooteid kiputakse täishinnaga läbi lööma ja seda pidevalt. grilltooted kuumletis on toored, tuleb kodus üle küpsetada. aga jõudu vigade parandamisel, küll siis rahvas rohkem seal käima hakkab, praegu maine kehvavõitu.
Kas Selveris pole korda, puhtust?
Muidugi on Selveris kord ja puhtus.Kui öeldakse, et ühes poes on puhas, kas see peaks siis tähendama, et teistes pole? Maximas, säästukas ja rimis on samuti puhas. Meie linnas on kõik need poed puhtad ja korralikud. Ning alkoholimüügi lõppemise teade loetakse ette ka selveris, võib-olla igal pool, mujal pole juhtunud sel ajal käima.
Eks puudujääke ole igas poes, töötajate arv igal pool miinimumini viidud. Aga kuna ma ei salli vingujaid, kes vinguvad lihtsalt niisama harjumusest, siis neile ütleks, tõesti, käige korra Pärnu maximas ära. Või Tallinna omas.
Ilmselget üheinimese nn positiivsed kommid siin. Aga sitt haiseb edasi , topi neisse rosinaid palju tahes.
Mitte vinguda, vait olla!….. ütlen mina.
ega müüjad pole süüdi kui kõike ei jõua korras hoida,kaupluste poliitika on-müüjaid nii vähe kui võimalik,nii peab vähem maksma aga töö olgu tehtud,nii jooksevadki müüjad end segaseks ja töö kvaliteet kannatab.Kuna on tegemist erasektoriga ei saa riik end vahele segada millest on ääretult kahju kasvõi tollesama toidu äraviskamise poliitika suhtes.KEDAGI EI HUVITA MITTE MIDAGI!!!ELAGU EESTI VABA RIIK!!!!!
Käin pidevalt Maximas,kahtlemata parim pood Kuressaares.Seda räägivad ka meie paljud külalised.Edu töökale kollektiivile, probleemid on igal pool s.h Wal Martil teisel pool ookeani.,
Loomulikult on see nii….Kuressaare kauplus on üks ilusamaid…Tulge vaadake neid kauplusi Tallinnas….Räpased,palju aegunud kaupa,liikumisruumi pole..ja lisaks umbkeelsed teenindajad,kes ei tea kaubanduskultuurist ööd ega mütsi….
Tõesti teil on meeldiv Maxima…edu sellele kollektiivile…
Mina Maximas ei käi, kuna seal petetakse kliente valede hindadega.
saaremaa maxima on tõesti parem mandri omadest.
korra ja puhtuse poole pealt on selver, rimi, maxima suht ühel pulgal. teistest maha jäävad ainult säästukad, mis tekitab musta masendust oma värvide ja sisustusega.
ei saa aru, mille poolest see maksima parim on?! Järeldus, teised kauplused veelgi kehvemad… Salatid aegunud, grillid toored, hinnasildid valed, kaup on silti pole ja vastupidi. Mitte, et viriseks, kuid alati mingi jama selles poes.
15 000 elanikuga Kuressaare Maxima XX on kahe ja poole aastaga välja andnud ligi 15 000 Aitäh kliendikaarti.
Mis lause? Kas Kuressaare Maximas elatakse?
ostan oma toidutagavara ja riided… Wiklund , H&M ,K-Market ,City-market ,Anttila ,Sokos
Prisma,LiDL ,Siwa ja sääl on hinnad õiged ,puhtus ning müüjad pakivad kraami kah veel kotti kui käratan!!!
Nii elatakse ja tehakse tööd!!!
Usun, et Kuressaare Maxima on oma keti poodidest parim. Teenindus on seal viimasel ajal täiesti ok. Aga kaubad väga kõikuva kvaliteediga. Ostad näiteks koogi ja on väga hea. Paari nädala pärast sama kook täiesti söödamatu. Selles ei ole muidugi poe personal süüdi, lihtsalt mõnes riigis, kust nad tarnivad, ei ole kvaliteedikontroll ilmselt tasemel. Tehases pakendatud keeduvorst, millel säilivusaeg täitsa kehtiv, võib mõnikord olla täiesti roiskunud.
Eks see kaader voolab kindlasti ja teenindajad pole alati kompetentsed. Teistes kettides ju sama lugu. Töö pingeline, palk väike ja vahetustega ka veel, laste emale ei sobi. Tullakse, kui paremat pole võtta ja minnakse, kui on paremat võtta.
Vahel mõtlen, et kas see soodushinna riiul ikka peab tühi olema, keegi võiks kaupa juurde tuua. Aga tasub endale aru anda, et maxima on odavmüügikett, mitte selline pood, kus teenindaja vabandab, et et eelmise kliendiga nii palju aega läks ja sina ootama pidid. Kui ootad õunapuu otsast apelsine, siis oled ise loll.
Teiste eesti maximatega võrreldes on meie oma puhas, ilus ja suht normaalse kaubavalikuga. Ning soodustusi on piisavalt palju, tänu maxima olemasolule on vahel isegi juust võileiva peal. Selverist ma juustu osta ei suudaks.
Kes on omanik? Kuhu voolab kasum?