Lototerminal luges võidupiletid võidutuks (12)

Lototerminal luges võidupiletid võidutuks

LAHKE TEENINDAJA: Rõõmsameelne Maxima müüja Ülle Vilter suhtles eile lahkelt klientidega ja pakkus ka lotopileteid. Tema paremal käel asuva lototerminali kontrollisid Eesti Loto kliendihaldurid eile üle. Foto: Egon Ligi

Kuressaare Maxima lototerminal väitis, et saarlanna Bingo loto võidupilet on võiduta, kuigi tegelikult oli pilet võitnud 5 eurot. Sama juhtus ka Kuressaare R-kioskis.

“Ma olen südamest pettunud,” lausus Saarte Häälele naine, kes ei soovinud oma nime lehes avaldada.
Eelmisel kolmapäeval Kuressaare Maximas asuvast terminalist pileti ostnud naine vaatas ise kolmapäeva õhtul eetris olnud lotosaadet ja nägi, et ta võitis nurkademänguga 5 eurot.
Aastaid Bingo lotot mänginud naist jahmatas seegi, et poes olev aparaat tunnistas lausa mitu korda, et tema pilet on võiduta.

“Olin kange ja kinnitasin, et võitsin küll ja palusin müüjal veel kord kontrollida,” rääkis ta. Alles siis, kui müüja sisestas turvakoodi, hakkas masin laulma ja näitas, et tegemist on tõepoolest võidupiletiga.
“Aga kui ma ei oleks saadet vaadanud, siis oleksin ma ju masinat usaldanud ning pileti ära visanud,” arutas lotomängija, kelle lapsed lotomängu ajal tavaliselt oma saateid vaatavad, ning seetõttu on ta varem alati lototerminale usaldanud.

Naine arvas, et ka teistel inimestel võib sarnaseid juhtumeid olla ning on täitsa võimalik, et ringi jalutab ka mõne suurema võidu omanik, kes on võidupileti ära visanud.
Kuressaare kesklinnas Ferrumi kaubamajas asuvas R-kioskis ei tahtnud
automaat möödunud neljapäeval piletit üldse tunnistada.
“Mitu korda lasi pileti läbi, aga automaat ei reageerinud kuidagi,” rääkis piletit R-kioskis kontrollimas käinud mees, kelle sõnul on aparaadid streikinud ka teistes kohtades.

AS-i Eesti Loto turundus- ja müügidirektori Kristi Liiguse sõnul on üks lotomängija pöördunud antud küsimuses ka Eesti Lotosse ja teavitanud, et Kuressaare Maximas asuv terminal andis pileti kontrollimisel vastuseks, et tegemist on tundmatu piletiga.
“Sellise teate võib terminal anda pileti automaatsel kontrollimisel, kui pilet on saanud kuidagi kahjustada, ning sellisel juhul kontrollib lotomüüja seda piletit käsitsi, sisestades terminali vastava pileti numbri ja pileti turvakoodi,” selgitas Liigus.

Liigus lisas, et Eesti Loto kliendihaldurid kontrollivad ja hooldavad lototerminale pidevalt ning ka eile toimus Kuressaares asuvate terminalide hooldus. Kristi Liigus avaldas ka imestust, et kauplused ei ole Eesti Lotot probleemidest teavitanud. “Kindlasti uurime antud küsimust põhjalikult edasi,” lubas Liigus.

Print Friendly, PDF & Email