Käesoleval aastal valminud Loode–Nasva teelõigu maksumus koos Nasva sillaga osutus tunduvalt kallimaks, kui vabariigi valitsuse kinnitatud 2011.–2013. aasta teehoiukavas ette nähtud. See omakorda võib pidurdada Loode–Tehumardi suunal tee-ehitust Nasvalt Tehumardi poole.
“Tõenäoliselt pole 2012. aastal võimalik Salme suunas töödega jätkata,” tõdes maanteeameti Lääne regiooni direktor Enn Raadik. “Loodetavasti jätkame töödega 2013. aastal.”
Raadik toonitas siiski, et lõplik tõde selgub pärast 2012. aasta riigieelarve vastuvõtmist, kui selguvad maanteeametile tee-ehituseks antavad kontrollsummad.
Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2010–2013 kohaselt rekonstrueeritakse Kuressaare–Sääre maantee 18 km pikkuselt kuni Läätsa külani. Plaanide järgselt pidi Sõrve maan-tee esimene lõik 2,8 km–8 km valmima 2011. aastal, lõik 8 km–18,8 km 2012. aastal ja lõik 18,8 km–21,1 km 2013. aastal.
Tore, pole enam palju jäänud, varsti saab salme vahet väntama hakata :)
Aga mis valitsuse suurest kavast saanud on? Lubas siin Sester hiljuti AK vahendusel, et teedeehitusse suunatakse järgmisel aastal 40 % rohkem raha kui aastal 2011. Ei ole küll asjaga nii kursis, aga asi võiks ikka stabiilselt jätkuda. Kas see Sörve tee jätkamine on eraldi kavas kui see 40% rahastamise tõus? Äkki mõni rohkem teadja miis teab öelda :)
Olgu sotsialistlik või kapitalistlik plaanimajandus – ikka lähevad asjad lõpuks rohkem maksma, kui alguses arvatud.
siis saab järgmisel suvel sel teel normaalselt sõita.
Enne kommimist võiks ikka loo läbi ka lugeda. Esimest osa jalgratta teest ootasime mingi 15 aastat, tea kas nüüd läheb teist sama palju? Ja pole sellel tee laiusel häda midagi, mahuvad ära kõik.
Totakalt kitsa ehitasid selle tee, ei kujutagi ette kuidas kaks suurt bussi üksteisest mööda sõita saavad. Kas selleks oli vaja hulka võsa maha võtta, et keset teed ehitada mingi lai mitte kellegile vajalik saar???
Eks leidu alati igasuguseid totakaid sasse, kes ei mõista tänapäeva teeehitusest ei ööd ega mütsi. Neil peaasi, et saaks mugavalt külavahel oma bemmiga 100 sees kihutada.