Turistid on leidnud tee Kihelkonna infopunkti

Nädalapäevad tagasi Kihelkonna rahvamajas avatud infopunktist on vajalikku teavet käinud taga nõudmas nii sakslased, lätlased, hollandlased kui ka prantslased.

Esmaspäevast pühapäevani avatud infopunktis töötava Eva-Maria Mäe sõnul on seni kõik külastajad oma küsimustele vastused saanud. Põhiliselt küsitakse juhtnööre kusagile jõudmiseks, rääkis Mäe, tihti käiakse ka pärimas lähima toitlustusasutuse kohta.

Praegu on teabepunktis vahetustega tööl kaks noort inimest, neist Kristin Kurvits läbis talvel Kihelkonna koolis ka vastava kursuse. MTÜ Loona pikaaegse turismitöökogemusega tegevjuhi Maarika Toomeli sõnul, kes infopunktiteenindaja koolitust juhendas, õpetati noortele läbi rollimängude näiteks külastajatega suhtlemist, info leidmist internetist. “Praktilises osas käisime ringi, vaatasime, kas ja kuidas on objektid tähistatud, kuidas sinna saab, kui hästi on miski leitav,” avas Toomel koolituse sisu.

Mõte infopunkt avada tekkis Kihelkonna rahvamaja juhatajal Andres Kolgal oma sõnul möödunud aastal, kui ta alles oma praegusele ametipostile kandideeris. Vallavanem Raimu Aardamiga kahasse me seda ajama hakkasime, märkis Kolk ning rõhutas sellise teabekoha olulisust – õigesti suunatud turisti poolt valda jäetud raha (nt majutuse eest) aitab kaasa kogu piirkonna arengule.

Kihelkonna vallavanema Raimu Aardami sõnul analüüsitakse valla eelarvest rahastatava infopunkti tööd suve lõpul ning usutavasti avatakse see ka tuleval aastal.

Print Friendly, PDF & Email