Eesti Energia teatel ei olnud teisipäeval päeva esimeses pooles toimunud katkestus uue kliendiinfosüsteemi e-teeninduses seotud koormusprobleemiga.
“Mai näitude teatamine sujub hästi, oleme e-teeninduse koormustaluvust, võrreldes eelmise kuuga, oluliselt parandanud. Sel arveldusperioodil on e-teeninduses korraga näitu teatanud 1000 klienti,” ütles BNS-ile Eesti Energia pressiesindaja Marina Bachmann.
Ta lisas, et möödunud kuul teatas oma näidu e-teeninduses 150 000 klienti, mis on umbes pool kõigist inimestest, kes ise näidu edastasid. Teisipäevase katkestuse ajal seisis energiafirma kodulehel, et kliendiinfosüsteemi vahetamise tõttu ei saa internetikeskkonda sisse logida. “Iga uus süsteem vajab häälestamist. Selle ja järgneva kuuga peaks suuremad probleemid kõrvaldatud saama, siis jätkame edasise häälestusega,” lausus Bachmann.
Eesti Energia 20. aprillil kasutusele võetud uus kliendiinfosüsteem on viimase aja üks suuremaid Eesti IT-hankeid. Selle arendamine maksis ettevõttele üheksa miljonit eurot.
Mis muutus kliendile nüüd siis paremaks, arusaadavamaks või odavamaks? EE ei tegele ju tegelikult ammu enam sellega, milleks ta on loodud st. seda, et EE võib laiali saata.
“…
Eesti Energia 20. aprillil kasutusele võetud uus kliendiinfosüsteem on viimase aja üks suuremaid Eesti IT-hankeid. Selle arendamine maksis ettevõttele üheksa miljonit eurot.”
Kas see on nüüd hea uudis või haige mainekujundus?!
9 miljoni euro eest sai ettevõte mittetöötava asja aga ega siis Eesti Energia oma rahatrükikoda – 9 miljonit eurot tuleb ju otse klientide taskuskus, just nende klientide, kes läbi selle mittetöötava “kliendiinfosüsteemi” neid ja teisi miljoneid Eesti Energiale maksavad.
PS. Arusaadavalt elektrit ei saa tasuta ja kõige kallim on see “tasuta” tuule- ja päikeseelekter aga päris mitte millegi eest miljoneid maksta on eestlastele juba päris omane. Jääb ainult loota, et prügi-, vee-, soojus-, jne firmad ei hakka ehitama IT torni, mis maalt kuuni ulatuks.
Kui eesmärgiks oli muuta näidu teatamine aeganõudvamaks ja korduvaid katseid vajavaks tegevuseks erinevate variantidega – siis sellega on küll väga hästi hakkama saadud.