Klient on kuningas! (4)

Kliendil on alati õigus, isegi siis, kui tal ei ole õigus.

Hea klienditeenindus on ettevõtte edukuse võti. Milline on siis hea teenindus?

Ettevõte võib kulutada palju raha reklaamidele ja kampaaniatele, kuid ükski neist ei korva kliendile sellest majast saadud negatiivset kogemust. Ettevõttele on palju kahjulikum vaikiv rahulolematu klient, kes kõnnib lihtsalt minema… Sest tal on sõpru, tema sõpradel on sõbrad ning nii need jutud kehvast teeninduskultuurist levima hakkavad. Edaspidi, kahju küll, hoolitsevad selle kliendi eest juba konkurendid.

Hea teenindus on see, kui kliendid tulevad tagasi. Jälle ja jälle. Nad viivad kaasa positiivseid emotsioone ja räägivad meeldivast kogemusest teistele, kes siis omakorda tulevad ja proovivad sinu teenuseid-tooteid, kuni neistki saavad rahulolevad püsikliendid. www.kvaliteetteenindus.ee .

Hea teeninduse kuul andsid Saarte Hääle lugejad toimetusele teada oma lemmikteenindajatest.

Neist, kes oskavad inimestega meeldivalt suhelda, kel nägu naerul ja kes on kärmed ja asjalikud oma töös. Neid nimesid sai päris palju. Ja kui ühte suurpoodi nimetatust pilti tegema läksime, oli ülemusel täiesti mõistlik vastuargument: “Kuidas tema üksi? Meil on ju väga tublisid müüjaid palju, kõik nad vääriksid lehte panemist…” Igatahes. Oleme temaga nõus, sest häid ja väga häid teenindajaid on mitmeid kümneid kordi rohkem kui tänasel pildimosaiigil. Kuid nemad on need, keda seekord esile tõsteti.

Ent laekus ka mõningaid negatiivseid muljeid-meenutusi. Kuna meie kogukond on nii väike, kõik tunnevad kõiki, siis kodurahu huvides jätame nimetamata konkreetsed nimed ja konkreetsed kohad. Lugegem lihtsalt läbi ja võtkem teadmiseks. Abiks ikka.

Loe edasi laupäevasest Saarte Häälest.
Telli Saarte Hääl internetist

Print Friendly, PDF & Email