Muutus sooduskaardile rahalaadimise kord (4)

Parvlaevaliiklust korraldav Väinamere Liinid tuletab meelde, et 1. veebruarist ei saa enam sooduskaardile raha lisada sadama kassas. Kuivastu sadamas on vastav võimalus sadamahoones sees.

“Kuni viimase ajani oli võimalik teha sissemakseid kliendikontole ka sadamakassas. Veebruarist lisandunud uuendustega, mis kahjuks pikendavad märgatavalt piletitehingule kuluvat aega, lõpetasime kliendikontole sissemaksete võtmise kassas. Sissemakse kassas võtab ju omakorda aega,” selgitas Väinamere Liinide teenindusjuht Anu Hiiuväin. “Nüüd, kus sooduskaarte hulgaliselt juurde tuleb, muutub teema veelgi aktuaalsemaks. Kui kliendikontol piisavalt raha ei ole, tuleb sel korral osta täishinnaga pilet.”

Hiiuväina sõnul on selline süsteem, kus kliendikaart peab olema varustatud vajamineva rahasummaga varem, soovituslikult kehtinud 1999. aastast. “Õnneks enamik kliente ka selliselt käitub, aidates omalt poolt niimoodi oluliselt kaasa kiirema ja mugavama laevateenuse korraldamiseks,” rääkis Hiiuväin ja lisas, et selline käitumine on parvlaevasõidu korral hädavajalik.

“Parvlaevateenust ei saa võrrelda poeskäigu või ka bussisõiduga. Sadamas tuleb teenindada väga väikese ajavahemiku jooksul suur hulk kliente, laev väljub täpselt. Vedaja peab välja mõtlema, kuidas seda korraldada nii, et inimesed ei peaks liiga vara sadamasse tulema,” selgitas Hiiuväin. Kuivastu sadamahoones on võimalik teha kliendikontole sissemakseid ka sularahas ja pangakaardiga tööpäeviti kell 8.30–17.

Print Friendly, PDF & Email