Meedia pani suhkrut ostma (1)

Kuigi kaupmehed ei oska veel prognoosida suhkru võimaliku hinnatõusu suurust ja aega, hakkasid tarbijad esmaspäeval ilmunud ajaleheartiklist alguse saanud meediakajastuste peale rohkem suhkrut ostma.

“Pärast suhkru kallinemise teema meedias tõstatamist kasvas müük hüppeliselt − üle 30 protsendi,” ütles BNS-ile A-Selver AS-i avalike suhete juht Annika Vilu. AS-i Prisma Peremarket turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas rääkis BNS-ile, et viimasel ajal on hinnatõusupaanika taas moodi läinud. Ta võrdles suhkruhinnapaanikat ja mullu Eestis levinud tatrapaanikat ja lisas, et inimesed ei hakka rohkem suhkrut tarbima, ostmine toimub tuleviku arvel.

Maxima Eesti OÜ avalike suhete juht Erkki Erilaid ütles aga BNS-ile, et suurt suhkru ostmise paanikat pole ja kõikides poodides on olemas paari päeva varu. Postimees kirjutas, et maailmaturu hinnatõus ja kauba nappus Euroopa Liidus tõstab jaanuaris suhkru hinda vähemalt kümnendiku.

Print Friendly, PDF & Email