Ärajäänud Paide reisid pahandasid reisijaid

Saarte Hääle toimetusse jõudnud info kohaselt jäi detsembris ära AS-i Sareta mitu varahommikust Kuressaare–Paide ja Paide–Kuressaare reisi.

Põhjuseks on reisijate sõnul toodud bussi tehniline rike, mille tõttu polnud võimalik sõita. Pahased reisijad said sihtpunkti jõudmiseks kasutada AS-i Sarbuss paar tundi hiljem väljunud Paide bussi. OÜ Kuressaare Bussijaam juhataja Aare Lehtsi ütles Saar-te Häälele, et bussijaama andmetel ei toimunud Kuressaare–Paide reise 13. ja 20. detsembril. Reiside ärajäämise põhjenduseks on bussijaamale toodud raskeid teeolusid ja tehnilisi rikkeid.

Lehtsi sõnul on just Paidest Kuressaarde tagasi tulevad reisijad olnud infosulus, kuna operatiivne info ei ole õigeaegselt jõudnud Rapla ja Paide bussijaama. “Rahulolematud reisijad on info saamiseks helistanud meie kassapidajatele,” tunnistas ta. Sareta esindaja Ivar Liiv selgitas Saarte Häälele, et detsembris oli tõepoolest lähtuvalt teeoludest reiside ärajäämisi 13. ja 20. kuupäeval. Ta avaldas lootust, et ilmast tingitud põhjus on ehk igale Eestis elavale inimesele mõistetav.

Ivar Liiv lisas, et plaanijärgseid reiside ärajätmisi oli seoses jõulude ja aastavahetusega veel. “Viimaste kohta leidis ja leiab ka edaspidi infot Kuressaare bussijaamast ja kodulehelt, Paide bussijaamast, Rapla bussijaamast. Kindlasti ka www.bussireisid.ee lehelt ja lähitulevikus saab vastav info üleval olema ka www.sareta.ee lehel,” kinnitas Liiv.

Samuti on tema sõnul tööpäeviti võimalik operatiivset infot saada Sareta Kuressaare bussikassa telefonil 45 33 883 ning pea igas peatuses on kirjas ka mobiiltelefoninumber, kust saab 24 t infot Sareta busside sõiduplaanide ja liikluse kohta. “Loodan, et vastav info on juba eelnevalt kõigile asjaosalistele kättesaadav olnud niivõrd, kuivõrd keegi suudab seda infot eeltoodud valikuvõimalusi arvestades leida,” tähendas ta.

“Tõsi, vahel võib see osutuda keerukamaks, arvestades asjaolu, et buss väljub ja saabub Kuressaarde väljaspool bussijaama lahtiolekuaega,” tunnistas ta. Bussifirma nimel vabandab Ivar Liiv tekkinud ebameeldivuste pärast kõigi Sareta reisijate ees. “Loodan kõigi mõistvale suhtumisele,” lisas ta.

Print Friendly, PDF & Email