Kuressaare linnavalitsus loobub autojuht Kaljo Vedro teenetest, teatas Kuressaare linnapea Urve Tiidus eilsel linnavolikogu istungil peetud tavapärases ülevaates “Olukorrast linnas“.
Tiiduse sõnul lõpetatakse Vedroga teenistussuhe vastastikusel kokkuleppel. Tiidus märkis, et kindlasti on 68 aastase Vedro lahkumise üks põhjus see, et linnavalitsuse väikebuss sattus nädal tagasi liiklusõnnetusse.
Bussi roolis oli Vedro, kes on linnavalitsuse üks staažikamaid töötajaid. Lörtsisel teel libisemisse läinud buss põrkus Tallinna piiril vastu teepiiret, keegi õnneks vigastada ei saanud.
mida iganes, aga selles eas pensionär võiks kusagil mujal, vähem vastutaval kohal töötada, mitte igal juhul inimesi vedades.
Pole ka mingi ime ,11.nov õhtul tallinnast virtsu sõites 90km h tuhises selle sama autojuhi poolt juhitav väikebuss ka minust suurel kiirusel mõõda ja praamil astus sealt bussist välja ka linnapea, oleks siis võinud juba oma autojuhti vähe noomida.
Mitme otsaga asi. Inimene on küll juba vana ja reaktsioonikiirus võibolla pole enam see mis varem, nii et turvalisus on tõesti küsitav.
Aga kui inimene lasti lahti sellepärast, et üks kord tõeliselt halbade ilmastikutingimuste ja teedeolude pärast juhtus (ja juhtus ju paljudel teistel ka samal päeval), siis see oleks küll nadi.
No see vend oli ikka hullumeelne sõitja…. Enamus hoidis hinge kinni kui temaga liigelda tuli
kas oled ikka kindel oma jutus mis räägid? minu andmete järgi oli linnapea hoopis välismaal.ja oled sa ikindel et see auto sõitis 11. nov õhtul tallinnast virtsu poole. ??????? ja vahet pole. oled vana või noor. libedaga võib see igalühel juhtuda. loodan, et teie kõikide targutajate autod iga ilmaga kindlalt (ilma igasugu võbeluseta) tee peal on. õeldakse ” kes teisele auku kaevab, see ise sinna sisse kukub” nii et mõelge enne , kui midagi suust välja sülgate.
Kas pensioni iga on siis nii kõrgele tõstetud või. Se pole ime ,et noortel pole tööd. Kui kell on lõõnud siis pole midad teha ,tuleb välja vahetada. Ja jutul lõpp.
Tiidus viksas vedru välja
Mina ei mõista kellelegi süüd, aga millal see inimene siis oma väljateenitud pensioni sööb kui ta veel praktiliselt 70 aastasena bussiroolis töötab.Oma autoga sõitku palju tahab, aga meeste praeguse tervise juures on see liigse riski võtmine.
See vana oleks tulnud oma sõidustiili poolest juba ammu vabaks lasta. Sõidab isegi teetööde ajal 30 alas poole kiiremini, selline kivirahe taga. Seega liiklus jälle natuke turvalisem.
Vedro on paras kupataja küll. Aga jah, koht ja aeg lahtilaskmiseks ei ole kõige paremini valitud. Noh, Vedro võib ka puhata, mitte ainult linnavalitsuse naistele küüti ja muud anda.
mis pension… mis kupataja… mis tervis . igal juhul on Vedro proff. Ja tegijal juhtub nii mõndagi. Aga millegipärast rullninadel juhtub pidevalt ja need kes negalt kommivad Vedrot, teavad autost ja autosõidust vaid seda, et sõnas auto on neli tähte. Aga sageli nimetavad nad autot ka masinaks…
Kui ringi vaadata siis sõidustiil jätab soovida väga paljudel.Kindlasti ka nendel kes siin sappi pritsivad.Sellise ilmaga juhtub ikka õnnetusi.Konkreetne inimene on sõitnud juba aastakümneid ja kuni selle õnnetuseni ei ole tal midagi sellist juhtunud.Ta on kindla käega juht ja reageerib kiiremini kui mõni noor inimene.Nüüd leiti lihtsalt põhjus,et lahti lasta ja asemele võtta “kiiresti reageeriv noor”.
kas uue juhi,autojuhi,leidmise avalik konkurss ka juba käib
see ongi reformikate uus stiil, kõik tuleb lahti lasta………
… ja Urvel üks plusspunkt juures ;)
minu sõnades kahtlejale, et olen oma sõnades surmkindel ja võin seda ka ükskõik kus tunnistada ,et ka linnapea ei olnud se päev väljamaal vaid samas kihutavas autos praami peal
Juhul,kui keegi pole veel aru saanud,siis: 90 pole Eestis mitte ülmpiir vaid kohustuslik vähim kiirus samuti kui möödasõitki on kohustuslik manööver. Ilma- ja teeolud ei ole siin mingi vabandus.Kusjuures möödasõiduks tuleb valida eelistatult pime kurv .Seda näeb kõige paremini siis,kui praamilt oled maha sõitnud.Nii Vistru kui Kuivastu pool algab surmapõlgav võitlus iga sentimeetri ja sekundi pärast.