Ostukampaaniad koguvad müügi- ja külastusrekordeid

Ostukampaaniad koguvad müügi- ja külastusrekordeid

OSTETAKSE ROHKEM: Auriga ostuööl külastas keskust ühtekokku 15 000 inimest ning nii mõneski kaupluses püstitati müügirekordeid.
Foto: Egon Ligi

Kuigi erinevaid sooduskampaaniaid korraldatakse suuremates toidukauplustes tegelikult aastaringselt, on poodides täheldatud, et ostjaid on praegu taas rohkem kui mõne aja eest ning ostetakse rohkem ka soodushinnata tooteid.

Oktoobri alguses Auriga kaubanduskeskuse kaheaastaseks saamise sünnipäevapeo kulminatsiooniks olnud ostuöö tõi näiteks kohale tuhandeid inimesi. Keskuse omaniku Maidu Lempu sõnul külastas Auriga keskust sel õhtul ühtekokku umbes 15 000 inimest. “Sünnipäeva rekordmüükide jutud on tõesed. Müük oli hea ja paljudel (Aurigas asuvatel kauplustel – toim) oli läbimüük suurem kui eelmisel sünnipäeval,” kinnitas Lempu Saarte Häälele.

Teemal, kas ostupalavikus võib oma rolli etendada ka see, et inimesed kipuvad enne euro tulekut kaupa kokku ostma lootuses, et nii saab asjad kätte odavamalt, Lempu spekuleerida ei soovinud. “Euroteemat ma kommenteerida ei oska, küll aga seda, et inimesed on üha rohkem Auriga keskust omaks võtmas, seda näitab ka keskuse 10-protsendiline aasta keskmine külastuste kasv võrreldes eelmise aastaga,” rääkis Lempu.

Saare Selveris on aga täheldatud, et inimesed ostavad praegu rohkem ja seda vaatamata sellele, et erinevaid sooduskampaaniaid, lisaks nädalalõpu- ja püsikliendipakkumisi, on tegelikult aastaringselt. “Kampaaniatooteid ostetakse alati tavapärasest rohkem, aga praegu on märgata üldist ostujõu paranemist ja ostukorvi jõuab taas üha enam tavahinnaga tooteid,” ütles A-Selver AS-i avalike suhete juht Annika Vilu. Kui aastaringselt on ostetuimad tooted Saare Selveris kilepiim, banaan, tomat, hakkliha ja sai, siis viimase Laadakampaania hittideks Saaremaal kujunesid Vilu kinnitusel Merrildi kohv, Jägermeister, Snickersi šokolaadid ja mitmesugused lihatooted.

Kuressaare Maxima kliendid hindavad peamiselt siiski nädala sooduskampaaniaid, mille pakkumised loetakse iganädalaselt üles niinimetatud kampaaniavihikus. “Rahvale meeldivad need odavad hinnad,” nentis Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid. Peamiselt ostetakse Maxima poodidest üle Eesti praegusel ajal tangaineid ja kohvi, nii ka Kuressaares.

“Ollakse küll väga hinnatundlikud, kuid üldiselt on inimesed hakanud julgemalt tarbima ja käive on meil kuust kuusse hakanud tõusma,” on inimesed ka Erilaiu kinnitusel oste sooritades julgemad kui mõne kuu eest.

Print Friendly, PDF & Email