Kadi raadio troonib Äripäeva turunduse TOP-i tippude seas (5)

Kadi raadio troonib Äripäeva turunduse TOP-i tippude seas

AUGA VÄLJA TEENITUD: Kadi raadio tegevdirektor Gunnar Siiner võib raadiopere tehtud töö tunnustamise üle uhkust tunda küll.
Foto: Egon Ligi

Äripäev kogub Eestis ainsana regulaarselt ettevõtete majandusandmeid ja koostab nende põhjal edukamate edetabeleid. Läinud reedel said Äripäeva turunduse TOP-i parimad premeeritud Tallinnas Swisshotellis ning Kadi raadio tunnistati seal edetabelis üheks teise koha omanikest raadiote arvestuses.

Samas arvestuses tuli esimesele kohale Trio LSL, mille juhiks on samuti saarlane Priit Jõgi, ning Kadiga teist-kolmandat kohta jäi jagama Viru raadio. Kadi raadio tegevdirektor Gunnar Siiner tunnistas, et möödunud aasta ei olnud Kadile tegelikult kõige edukam.

“Samas kui vaadata seda, mis meie sektoris toimus, siis võime endaga enam-vähem rahule jääda,” arvas ta. Siineri sõnul on raadio võrreldes 2007. aastaga kaotanud müügis 20 protsenti ja see on sellisele väikesele jaamale olnud päris raske kaotus. “Oleme püüdnud oma hinnapoliitikas olla võimalikult paindlikud ja kliendikesksed – ma arvan, et see on ka üks olulisemaid edu saladusi,” tähendas ta. Siineri hinnangul annab Kadi raadiole eelise kindlasti ka suur tegevusvaldkond, sest lisaks raadioprogrammile tegeletakse reklaampindade vahendamisega parvlaevadele, sadamatesse, ajalehtedesse Saarte Hääl ja Hiiu Nädal.

Raadio tegevdirektor tunnistas, et 2009. aasta oli paljudele ettevõtetele äärmiselt keeruline aasta. “Mul on hea meel, et me ei ole pidanud inimestel palka kärpima ja ka programm ei ole oluliselt kannatanud, pigem vastupidi,” tõi ta välja helgema möödunud aastast. “Kindlasti ei saa mainimata jätta aasta lõpus saadud kuulajanumbrit 33 000, mis teeb meid Saare- ja Hiiumaa kõige kuulatavamaks jaamaks. Kuulaja on kuningas, seda ei tohi hetkekski unustada,” kinnitas Siiner.

Uuest tegevusaastast rääkides tõi Gunnar Siiner välja Henry Fordi öeldu: “Lõpetada reklaamimine, et raha kokku hoida, on sama kui oma kell seisma panna, et aega säästa” ning avaldas lootust, et paljud kliendid on sellest ehk juba aru saanud. “Elu läheb edasi positiivsemates toonides. Tänane seis näitab, et 2010 ei ole olnud eelmisest aastast oluliselt erinev. Kui suudame eelmise aasta taseme enam-vähem säilitada, võiksime rahule jääda,” nentis Siiner.

Kes veel Äripäeva turunduse TOP-is möödunud aasta tulemuste põhjal figureerivad, seda saavad lugejad uurida juba Äripäevast.

Print Friendly, PDF & Email