Juhtkiri: Digiajastu uus etapp (2)

Juhtkiri: Digiajastu uus etapp

 

Ehkki digitaalne televisioon pole ammu enam mingi uus nähtus, lõpeb tänase päevaga taas üks analoogtehnika ajastu ja seekord siis televisioonis. Digiboksid on kõikjal minev kaup, telefonid pakatavad kõikvõimalikest teenusepakkujatest. Võta mind, saad parima – nii kõlavad erinevate firmade reklaamikampaaniad.

Aga kas kõik inimesed ikka saavad aru, millist pakkumist just tema kodukohas oleks paslik vastu võtta? Võib-olla on keegi, kes selles virrvarris pole suutnud orienteeruda ja on suveks aja maha võtnud, sest peale uudiste ei pakuta suvekuudel teleris nagunii eriti midagi uut. Küllap on kusagil külanurgas mõni memm või taat, kes ei teagi, kust abi ja nõu saada ja vaevalt iga külamees õiget nõu anda oskabki.

Selle tõttu kutsub toimetus üles nooremaid inimesi oma kodukohas maad kuulama, et kas ikka igas majas ka uut tüüpi pilt nähtav on. Küllap vajab keegi inimest, kes roniks katusele, et antenni pöörata või lausa uus üles sättida. Ikka selleks, et telesaated ka digitaalselt igasse maanurka jõuaks.

Print Friendly, PDF & Email