Meile helistati (5)

Kirjeldan olukorda, mis juhtus minuga 4. juuni õhtul Maxima poes. Teen seda sellepärast, et inimesed Maximas olles rohkem oma arveid kontrolliksid. Meil juhtus selline probleem juba teist korda.

Tegime abikaasaga sisseoste umbes kahesaja krooni eest. Kassas tasusime kaardiga, aga kassapidaja ütles, et pole läbi tulnud ja palus koodi uuesti panna. Paningi uuesti ja siis me saime tšeki.

Abikaasa küsis veel, et ega nüüd pole kaks korda raha võetud. Vastus oli, et ei saa olla, võite kontrollida. Kui sealsamas pangaautomaadist väljavõtte võtsime, selgus, et oligi raha kaks korda võetud. Küsisime oma raha tagasi. Kassast öeldi, et me ei tea sellest midagi ja tagasi ei maksa. Ei mingeid vabandusigi. Siis kutsuti vahetuse vanem, kes ütles, et minge panka, tooge väljavõte ja siis tulge tagasi ja kirjutage avaldus.

Oli ka juhus, et me ostsime valget sibulat, aga kassas löödi selle asemel sisse küüslauk, mis oli poolteist korda sibulast kallim. See raha mulle tagastati, aga mingeid vabandusi pole me selliste juhtumite korral saanud.

Toimetusse helistas I. K.
(nimi toimetusele teada)


Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid: Kahjuks juhtub selliseid asju ikka ja kindlasti pole see vaid Maxima probleem. Peamiselt tekitab sellise probleemi müüja ja panga vahelise sidesüsteemi hetkeline katkestus ja nii võib ajutiselt jääda mulje, nagu oleks raha võetud arvelt kaks korda. Pangad tagastavad sellisel juhul raha kas koheselt või mõne aja pärast arvele enamasti ise ning kaardiomaniku poolt pole vaja ei aega ega raha avalduste tegemiseks kulutada.

Igal juhul vabandame kliendi ees tekkinud ebameeldivuste pärast.

Print Friendly, PDF & Email