Mille eest maksame? (6)

Mille eest maksame?

 

Inimesi, kes on pidanud maksma telefoniarvel märgitud summa ka siis, kui ta mõnda arvel osutatud teenust tegelikult kasutanud ei ole ega oskagi kasutada, on olemas.

Mõni nuriseb, enamik lööb käega, sest üldjuhul ei ole tegemist suurte summadega. Aga kui sideteenust osutav firma suudab klientidelt aeg-ajalt raha välja petta kas või paari krooni kaupa, tagab see järjepidevalt tegutsedes lisatulu.

Klient on selliste juurdekirjutuste ees kaitsetu, sest õigus jääb firmale, kelle arvutisüsteem näitab, et teenust on tarbitud. Kohtusse ei hakka ju ometi keegi nii väikeste arvete pärast minema.

See, et inimene, kes pidi tema lauatelefonilt võetud kõnede eest maksma isegi siis, kui tal pikemat aega kedagi kodus polnud, on kummaline. Veel kummalisem on aga see, et ta ei saa seda mitte kuidagi tõestada. Politsei asjaga ei tegele, sest sisse murtud pole ja kahjugi väikesevõitu.

Tarbijakaitse, kes peab tegelema kliendi kaitsmisega, jääb ilmselt samuti jänni. Mis siis üle jääb? Lõuad pidada ja maksta!

Print Friendly, PDF & Email