Vastukaja: "Kliendi kontolt kadus raha" (50)

Oma Saar, 19. jaanuar 2009

Swedbank: raha kadumise juhtumit pole olnud

Leiame, et Oma Saare käsitlus sel teemal oli kallutatud, rääkides peamiselt kliendi seisukohast. Lisaks puudus ühe väga olulise poole kommentaar ehk siis nn süüdistatava, kes siis antud juhul olime meie.

Oleme ajakirjanikult saadud andmete põhjal kliendi isiku kindlaks teinud ning võime nende andmete põhjal sajaprotsendilise kindlusega väita, et ühelgi tema poolt esitatud süüdistusel pole mingisugust alust.

Seda kinnitab ka Kuressaare politseijaoskond – Swedbanki vastu ei ole neile laekunud ühtki avaldust. Ka ei ole klient pöördunud meie kontorisse ühegi avalduse ega pretensiooniga.

Oleme kindlaks teinud ka selle, et antud isiku kontole ei ole laekunud tema poolt väidetud suuruses summat ei SEB-st ega ühestki muust pangast. Seega on ka süüdistused meie töötaja suhtes alusetud. Samuti ei vasta tõele, et ühe meie töötajaga on antud juhtumi pärast tööleping lõpetatud.

Laura Käesel
Swedbank


Toimetuse kommentaar

Oma Saar tunnistab, et esmaspäeval ilmunud “Tarvi”-loo juurest puudus Swedbanki kommentaar. Paraku ei andnud Swedbank toimetusele eelmisel nädalal kommentaari nelja tööpäeva jooksul.

Swedbanki Kuressaare ja Orissaare kontori juhataja Ave Reimaa-Lepik küsis täiendavat infot ja lubas vastata hiljemalt reedeks ehk 16. jaanuari hommikuks.

Reedel aga saabus Oma Saare meeldetuletuse peale Reimaa-Lepiku meiliaadressilt automaatvastus, et juhataja on kontorist väljas. Seepärast otsustas toimetus loo esmaspäevases lehes avaldada, märkides, et pangalt kommentaari saada ei õnnestunud.

Print Friendly, PDF & Email