Viasat jättis kliendid teadmatusse (2)

Viasat ei teavitanud oma kliente telepildi edastamisel tekkinud häiretest, mis kestsid mitu nädalat.

Murelikud kliendid pidid ise uurima, kas viga on nende koduses sat-süsteemis või kusagil mujal.
“Pikka aega on telepildiga probleem olnud,” ütles üks toimetusega ühendust võtnud klient, kelle sõnul algasid telepildi kvaliteediprobleemid juba novembris.

“Uudiseid ja saateid ei saanud vaadata, sest pilt jäi seisma ja osa teksti läks seetõttu kaduma,” rääkis klient, kes otsis ka ettevõtte kodulehelt infot, ent asjata. Ta arvas alguses, et viga võib olla tema seadmetes, kuid see ei leidnud kinnitust. Viimaks helistas ta klienditeenindusliinile.

“Sinna vist helistasid kõik, sest pool tundi pidi muusikat kuulates ootama, enne kui liinile sai,” sõnas klient, lisades, et sealt ta saigi teada, et toimub satelliitühenduse seadistamine ja vead kõrvaldatakse hiljemalt jaanuari lõpuks.

“Kliente oleks pidanud sellest teavitama,” ütles nördinud telerivaataja, kes on väga pettunud, et ettevõte klientidega nii hoolimatult käitus, ning tema arvates tuleks Viasatil osa raha klientidele tagasi maksta.

Viasat kinnitas Oma Saarele, et probleem tõepoolest oli. “Kahjuks tekkisid meie allhankijal Lattelekomil probleemid meie krüpteeringut kandva Riia ja Stockholmi vahelise fiiberoptilise kaabelside stabiilsuse tagamisel, millest tulenes tõepoolest pildi hangumist osal kanalitel, kommenteeris juhtunut Viasati tegevjuht Krista Leppiko, lisades, et kuigi alternatiivse liini leidmine on keeruline, reageeris nende tehnikaosakond võimalikult kiiresti.

Praeguseks hetkeks on Leppiko sõnul telepildi kvaliteet taastatud.
“Viasat vabandab vaatajate ees
tekkinud häirete pärast,” ütles Leppiko, kuid jättis vastamata küsimusele, miks Viasat oma kliente probleemist ei teavitanud. Samuti ei kommenteerinud tegevjuht seda, kas kliendid saavad selle aja eest, mil telepilt ei olnud kvaliteetne, raha tagasi taotleda.

Print Friendly, PDF & Email