Saarlased kavaldasid õllefirma üle (20)

Saarlased kavaldasid õllefirma üle

 

Saarlased Martin Naaber ja Maario Püüding võitsid õllefirma Saku kampaaniamängus mitu 25 000-kroonist reisifirma kinkekaarti pettust appi võttes.

Reisifirma Tez Touri kinkekaarte on Saku tarbijamängu koodisaatjate hulgas välja loositud alates augusti algusest, iga päev üks. Maario Püüding on selle ajaga võitnud kolm (5. ja 18. augustil ning 16. septembril), Martin Naaber kaks kinkekaarti (29. augustil ja 5. septembril).

Reisid odavamalt müüki

Päev varem võitis kinkekaardi Martini sugulane Manuela Naaber, kes pani 8. septembril ühes internetifoorumis odavama hinnaga müüki korraga kolm reisi.

Samuti on kinkekaarti üritanud müüa Martin Naaber, kes rääkis 9. septembril ajalehes Meie Maa ilmunud uudises, et pani reisi odavama hinnaga müüki, et lõpetada pooleliolev majaehitus.

Tarbijakampaanias “Saku Originaal viib sõbrad reisima” osalemiseks tuleb eemaldada Saku õllepudeli etiketilt koodiga ärarebitav osa või pudelilt koodiga avamisrõngas. Seejärel tuleb kood SMS-iga korraldajatele saata.
Kuidas aga õnnestus saar-lastel võita tõenäosusteooria vastaselt palju kinkekaarte?

Eilne Postimees kirjutas, et kuigi mängureeglite kohaselt saab auhinna loosimises ühe kampaaniakoodiga osaleda vaid ühel korral, õnnestus mõnel mängijal koode registreeriva programmi viga ära kasutades oma võiduvõimalusi kunstlikult suurendada.

Esialgu väitis Saku kommunikatsioonijuht Priit Põiklik Tarbija24.ee-le, et mitmekordsed võitjad saadavad Sakusse tarbijamängu koode lihtsalt väga suures koguses.

Samas tõi Põiklik välja uskumatuna tunduvad numbrid – Martin Naaber olevat mängus osalemiseks saatnud kokku 7120 ja Maario Püüding koguni 16 306 koodi.

Priit Põiklik selgitas, et koode registreeriv arvutiprogramm ei võimalda küll sisestada üht ja sama koodi samalt telefoninumbrilt mitu korda, kuid lubab sisestada sama koodi mitu korda erinevatelt telefoninumbritelt.

Nii tõstsid mitmed tarbijamängus osalejad programmi “auku” kasutades kunstlikult oma võiduvõimalusi, eksides samas siiski mängu reeglite vastu. Viga on parandamisel ja ebaeetiline võitmine edaspidi välistatud.

Ebaeetiline tegu

Samas ei nimeta õllefirma nende võtete kasutamist kuritahtlikuks.
“Juriidilises mõttes ei saa me nende isikute tegevust päriselt kuritahtlikuks pidada, sest see on Saku ja meile teenust pakkuva IT-firma viga, et programm on ebatäiuslik. Kuid küsimus on, kas koodide massiline saatmine ja sellega oma võidu tõenäosuse suurendamine on jällegi aus teiste tarbijate suhtes,” rääkis Põiklik Postimehe teatel.

Print Friendly, PDF & Email